دانشگاه کاشان میزبان کنفرانس بین المللی گل محمدی می‌شود

رئیس پژوهشکده اسانس‌های طبیعی دانشگاه کاشان از برگزاری دومین کنفرانس بین المللی گل محمدی در آبان ماه ۱۳۹۸ در پژوهشکده اسانس‌های طبیعی قمصر این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،مریم اخباری، دبیر اجرایی دومین کنفرانس بین المللی گل محمدی افزود: این کنفرانس بین المللی با عنوان Rosa damacsena ۲۰۱۹ از ۲۲ تا ۲۴ آبان ماه سال جاری یادآورشد و گفت: این رویداد علمی با همکاری مشترک اتحادیه انجمن‌های گیاهان دارویی ایران و پژوهشکده اسانس‌های طبیعی دانشگاه کاشان در قمصر، برگزار خواهد شد.

او، برگزاری کارگاه‌های آموزشی به دو زبان فارسی و انگلیسی در این کنفرانس را یادآورشد و گفت:محور‌های کنفرانس شامل تمامی حوزه‌های علمی و فنی مرتبط با گل محمدی، شامل کشت، صنعت، فن آوری و انواع محصولات آن است.

به گفته او، مقالات، سخنرانی‌ها و کارگاه‌ها با موضوعات عمومی مرتبط با گیاهان دارویی و معطر نیز در این کنفرانس ارائه خواهد شد.

رئیس پژوهشکده اسانس‌های طبیعی با تاکید بر اینکه شرکت طبیب دارو یکی از شرکت‌های فعال در حوزه تولید محصولات دارویی، آرایشی بهداشتی و اسانس‏های گیاهی دارای فعالیت گسترده در حوزه صادرات محصولات و به ویژه محصولات گل محمدی و مشتقات آن حمایت مالی از کنفرانس را بعهده دارد.

اخباری، تصریح کرد: این شرکت با بهره گیری از توان متخصصین خود، دارای مشارکت جدی علمی در کنفرانس و همکاری در زمینه برگزاری کارگاه‌های آموزشی و ارزیابی علمی و تخصصی مقالات و ارائه مشاوره‌های تخصصی است که این موضوع نقش موثری در ارتقاء کیفیت علمی کنفرانس در حوزه کارآفرینی، صنعت و بازار، داشته است.

او با بیان اینکه این نخستین بار است که کنفرانس علمی در این حوزه با همکاری تنگاتنگ واحد‌های دانشگاهی و صنعت برگزار می‌شود، اظهار امیدواری کرد: در آینده شاهد موارد بیشتری از این نوع همکاری‌ها میان صنعت، بازار و دانشگاه در حوزه‌های علمی و تخصصی باشیم. به گفته وی، این رویداد می‌تواند نقطه عطفی در ارتقاء جایگاه گل محمدی ایران به عنوان یک سرمایه ملی و بومی، در کشور و دنیا باشد.

اخباری، زمان ارسال چکیده مقالات را تا تاریخ ۱۵ اکتبر مصادف با ۲۳ مهر ماه سال جاری عنوان کرد و افزود: علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این کنفرانس به نشانی:https://icrd.kashan.ac.ir ارسال کنند.

انتهای پیام/م
 

دانشگاه کاشان میزبان کنفرانس بین المللی گل محمدی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار