اجرای ۴۰۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان خوی

معاون هماهنگ کننده سپاه خوی گفت:به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ۴۰۰ برنامه در شهرستان خوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،سرهنگ قهرمان عیوضلومعاون هماهنگ کننده سپاه خوی در گفتگو با خبرنگاران با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: رزمندگان اسلام و شهدای گرانقدر با اخلاص و اقتدار خود در ۸ سال جنگ تحمیلی از سوی دشمنان انقلاب و استکبار جهانی حماسه‌ای آفریدند که تبدیل به گنجینه بسیار عظیم فرهنگی برای همه جوانان امروزی و نسل‌های آینده در جامعه اسلامی ایران شد که این فرهنگ ایثار و شهادت دانشگاهی برای آیندگان گردید که اساتید آن شهدا و رزمندگان اسلام بودند.
 
او افزود: رزمندگان اسلام، در دفاع مقدس با جنگ فیزیکی در مقابل دشمنان ایستادند و از انقلاب و کشور دفاع کردند و ما امروز باید با ادامه دادن راه آن بزرگواران و مبارزه با جنگ های فرهنگی، فضای مجازی و اعتقادات اسلامی که دشمن راه انداخته با دشمنان از آرمان‌های شهدا، انقلاب اسلامی و کشور اسلامی مان دفاع نماییم.
 
سرهنگ عیوضلو  به برنامه‌های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در طول هفته دفاع مقدس ۴۰۰ برنامه در قالب ۴۰ عنوان برنامه با هدف حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های جوان امروزی و آیندگان، در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج خواهران و برادران ودر۲۰۰مسجد شهرستان و بخش‌های تابعه برگزار می‌شود.

او درادامه افزود: برنامه‌های هفته دفاع مقدس درشهرستان خوی هم زمان با سراسر کشور از روز ۳۱ شهریور با شعار (ما پیروزیم) و اجرای مراسم صبحگاه مشترک با حضور نیرو‌های های سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و بسیج آغاز می‌شود.

سرهنگ عیوضلو تصریح کرد: غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهداء، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، ایجاد میز‌های خدمت توسط ادارات در مساجد جهت پاسخ به مشکلات اداری مردم، تجلیل از رزمندگان وایثار گران دفاع مقدس، بازگشایی نمایشگاه‌ها با موضوع هفته دفاع مقدس درمساجد، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، دیدار و سرکشی از خانواده‎‌های شهدا، جانبازان وایثارگران، برگزاری یادواره شهدای محلات، ویزیت رایگان پزشکان بسیجی در مناطق محروم و کم برخوردار ازجمله مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

اودرادامه افزود: برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرت افزایی، کلاس‌های طرح صالحین، مراسم شب‌شعر وخاطره گویی توسط رزمندگان دوران دفاع مقدس در مدارس، دانشگاه‌ها و مساجد از جمله برنامه‌های دیگرسپاه شهرستان خوی درهفته دفاع مقدس می‌باشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه خوی در باره برنامه‌های فرهنگی هفته دفاع مقدس نیز گفت: نسشت‌های سبک زندگی اسلامی در مساجد و دانشگاه‌ها، سخنرانی اساتید در سه محور درموردفضای مجازی، آسیب‌های اجتماعی و سبک زندگی اسلامی در مدارس ازجمله برنامه‌های فرهنگی سپاه خوی است که در طول هفته دفاع مقدس برگزارخواهد شد.
 
او درادامه به ۴ پروژه قابل افتتاح در طول این هفته اشاره کرد وگفت: در طول هفته دفاع مقدس ۴طرح افتتاح که دو طرح: افتتاح خانه عالم روستای قینر و خانه محروم ایواوغلی با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان توسط سپاه خوی به بهره برداری می‌رسد.

سرهنگ عیوضلو افزود: پروژه برق رسانی روستای جعفرآباد و خانه بهداشت منطقه جمشید آباد ازجمله طرح‌هایی هستند که توسط فرمانداری در طول این هفته افتتاح می‌شود.
 
انتهای پیام/م
 
 

گرامیداشت هفته دفاع مقدس در خوی

برچسب ها: سپاه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.