افتتاح مرکز مشاوره حقوقی رایگان در آمل/ شمار کانون‌های حقوقی بسیج کشور به ۲۰۰ واحد افزایش یافت

رییس سازمان بسیج حقوق دانان کشور از افزایش تعداد کانون‌های حقوقی بسیج که خدمات رایگان مشاوره و حقوقی به مردم ارائه می‌دهند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، مهدی بهرامیان رییس سازمان بسیج حقوق دانان کشور امروز پنجشنبه ۲۸ شهریورماه درحاشیه افتتاح مرکز مشاوره حقوقی یاوران عدالت شهرستان آمل افزود: ارائه خدمات عمومی و رایگان حقوقی درزمینه‌های خانواده، کاهش طلاق، حقوق مالی، حقوق شهروندی، حقوق کسب وکار، قرارداد، چک و سفته و احقاق حقوق عامه ، توسط قضات، وکلا و فارغ التحصیلان رشته‌های مختلف حقوقی عضو بسیج ارائه خواهد شد.

او افزود: کمک به افزایش کارآمدی نظام حقوقی کشور مهم‌ترین ماموریت و رسالت سازمان بسیج حقوقدانان کشور است و بسیج در هر جایی که آسیب‌های اجتماعی جنبه حقوقی دارد، پررنگ و برجسته‌تر حضور خواهد داشت.

مساجد وپایگاه‌های بسیج، گام نخست مراجعه مردم

رییس سازمان بسیح حقوق دانان کشور، با بیان اینکه این سازمان با همکاری قوه قضاییه تمرکز خود را در موضوعات مربوط به خانواده و کاهش طلاق، حقوق مالی افزایش داده است، گفت: سازمان بسیج حقوقدانان کشور در تلاش است تا در مساجد سراسر کشور مسائل حقوقی مختلف را از طریق قضات و وکلای عضو این سازمان علاوه بر آموزش، دقایقی را برای پاسخگویی به سوالات مردم صرف می‌کنند.

بهرامیان افزود: حدود ۲۰۰ نفر از سرشبکه‌های آموزش حقوق و مشاوره‌های رایگان پارسال در قم آموزش‌های لازم را دیدند و به توانمندسازی قابل قبولی برای اجرای ماموریت‌های محوله نیز رسیدند.

رییس سازمان بسیح حقوق دانان کشور گفت: حدود ۳۰ کانون بسیج حقوق دانان در شهر‌های کشور تا پایان امسال نیز با هدف دسترسی نزدیکتر مردم راه اندازی خواهد شد.
انتهای پیام/س

افزایش تعداد کانون‌های حقوقی بسیج در کشور

برچسب ها: قوه قضائیه ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار