استاندار خراسان رضوی:

ما جنگ را گرامی نمی‌داریم،دفاع مقدس را گرامی می‌داریم

استاندار خراسان رضوی گفت: ما جنگ را گرامی نمی‌داریم، بلکه دفاع مقدس را گرامی می‌داریم، چراکه در جنگ حتی یک متر از خاک ما تصرف نشد و این مسئله جای افتخار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،علی‌رضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در جمع تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان کرمانی در مشهد، گفت: گرامی می‌داریم دورانی را که جوانانی جانباخته، بی ادعا، بی منت، با انگیزه فراوان، ولایی و مبتکر عازم جبهه‌ها شدند و در مقابل دشمن از کشورمان دفاع کردند.
 
او با بیان اینکه ما جنگ را گرامی نمی‌داریم، بلکه دفاع مقدس را گرامی می‌داریم، ادامه داد: در جنگ ۸ ساله هیچ کس نتوانست حتی یک متر از خاک جمهوری اسلامی ایران تصرف کند و این مسئله برای ملت ایران جای افتخار دارد.

استاندار خراسان رضوی با تقدیر از دلاورمردی‌های فرماندهان دوران دفاع مقدس به ویژه حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: شهادت می‌دهم ویژگی‌هایی در شخصیت سردار سلیمانی وجود دارد که در وجود هیچ فرمانده دیگری ندیده ام؛ همه ما سربازان حاج قاسم سلیمانی بوده ایم و امیدواریم خداوند به ایشان طول عمر بدهد که در این دوران عزت ایرانی را سربلند کرد.

رزم حسینی افزود: دعای مادران شهید بسیار موثر است و تا به امروز مسیر‌های سختی که در طول ۴۰ سال اخیر طی کرده ایم و به موفقیت رسیده ایم با دعای مادران شهید ممکن شده است.

در پایان این مراسم از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان کرمانی دوران دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.
 
انتهای پیام//ف.س

 

دعای مادران شهدا زمینه ساز موفقیت‌های کشور بوده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.