در بازی فردا با ترکیب هجومی‌تری به میدان می رویم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:در بازی فردا تغییرات بیشتری داریم و با ترکیب هجومی‌تری نسبت به بازی‌های قبل به میدان خواهیم رفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان پیش از دیدار تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان در نشست خبری امروز، اظهار کرد:در بازی قبلی دو امتیاز از دست دادیم، ولی لیاقت ما برد بود. تیم‌های خوزستانی تیم‌های تکنیکی و هجومی هستند، اما هفته پیش یک حمله روی دروازه ما نشد. اگر نصف موقعیت‌ها را استفاده می‌کردیم سه امتیاز را می‌گرفتیم. از این قضیه خوشحالم که تیم‌ها در شهر خودشان از ما سه امتیاز می‌گیرند، خوشحالند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: برای اینکه شرایط ما در جدول بهتر شود برای برد می‌رویم. شرایط تیم بهتر شده و این انتظار را از هواداران دارم که برای حمایت از تیم به ورزشگاه بیایند.

او افزود: در بازی فردا تغییرات بیشتری داریم و با ترکیب هجومی‌تری نسبت به بازی‌های قبل به میدان خواهیم رفت. سید محمدحسین حسینی نیز به جمع ما اضافه شده و از این موضوع نیز خوشحالی هستیم.

قلعه نویی درباره خشونت‌های کیروش استنلی که حاصل آن دو کارت زرد در ۹۰ دقیقه بازی تاکید کرد: در فوتبال ایران وقتی که تیم نتیجه نمی‌گیرد، مدیران و مربی‌ها چیز‌های بدی را به هواداران می‌گویند و انحراف فکری می‌دهند. درباره کیروش نیز همین مسئله است، وقتی می‌بینند با بازیکن از نظر فنی نمی‌توانند رقابت کنند مسائل دیگری را پیش می‌کشند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: اگر می‌خواهیم فوتبال رشد کند باید قشنگی‌های فوتبال را ببینیم، اگر بخواهیم بازی جوان‌مردانه را اجرا کنیم باید حرفه‌ای رفتار کرد. همه قوانین فیفا به سمتی می‌رود که گل بیشتر باشد، اما در فوتبال وقتی از روی نیمکت به بازیکنان ما توهین می‌کنند یعنی راه و روش دیگری وجود دارد.

او خاطرنشان کرد: کیروش قبول کرد که باید خود را کنترل کند و اگر این اتفاق نیافتد او جریمه خواهد شد.

انتهای پیام/م

 

نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال سپاهان با نفت مسجد سلیمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار