امیدی که خانه اش هنوز بنا نشده

خانه امید بازنشستگان استان اصفهان پس از گذشت زمان طولانی هنوز احداث نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،امیر پویان فر رئیس هیئت مدیره کانون‌های بازنشستگان استان اصفهان گفت: نوروزی شهردار اصفهان این قول را داده که در سه نقطه از استان اصفهان زمین جهت ساخت خانه امید برای بازنشتگان اختصاص داده می‌شود، ولی قبل از آن ساخت خانه امید را در زمینی که از قبل تخصیص داده شده باید شروع کرد.

اوافزود: طبق مصوبه هیچ استانی اجازه ساخت خانه امید دو طبقه را ندارد، اما در راستای ساخت چندین خانه امید میتوان اقداماتی کرد به شرطی که از آن استفاده کامل شود.

پویان فر همچنین با توجه به قرارداد بیمه بازنشستگان گفت: صالحی مدیر عامل سابق صندوق بازنشستگان در مصاحبه تلوزیونی اعلام کردند که مبلغ قرارداد بیمه دو برابر افزایش داده ایم و حق بیمه هیچ تغییری نداشته. با اینکه ۸۰ درصد نیاز‌های خدمات درمان بازنشستگان را قبول نمی‌کند، ولی گامی به جلو می‌توانست باشد، ولی پس از پیگیری‌ها مشخص شد هیچ اعتباری برای این کار در نظر گرفته نشده است.

رئیس هیئت مدیره کانون‌های بازنشستگان استان اصفهان ادامه داد: هنوز هیچ قراردادی برای بیمه امضا نشده و فقط به مدت ۲ ماه تمدید شده است و هنگام مراجعه نسبت به قرارداد سال قبل خدمات ارائه می‌شود.

پویان فر افزود: برای قرارداد بیمه مکمل نیازمند ۲ برابر بودجه هستیم در صورتی که مجلس با بیمه مکمل به طور کامل مخالف است و این کار ما را بسیار سخت کرده است. اگر قراردادی تحت این عنوان بسته شود می‌تواند موثر باشد.

او در خصوص هزینه‌های صندق بازنشستگان گفت: صندوق بازنشستگان باید مدافع بازنشستگان باشد حتی اگر بدهکار شود و صرفه جویی‌های خود را به جای تامین حق بازنشستگان در امور حقوق‌های نجومی انجام دهد.

جلسات روسای کانون‌های بازنشستگی استان ماهانه به میزبانی یکی از کانون‌های بازنشستگی انجام می‌شود.


انتهای پیام/م

 

صندوق بازنشستگان باید مدافع بازنشستگان باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.