زنگ خطرتعطیلی دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان

سرپرست دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان گفت : این دانشگاه از مهرماه امسال شاهد پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی و کارشناسی نخواهد بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،سید محمد قلمکاریان سرپرست دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان در جمع خبرنگاران با ابراز تاسف از این موضوع گفت: در حالی برای تعطیلی دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان مصوبه آمده است ومهرماه امسال دانشجو نمی‌پذیرد که در مدت زمان ۲۰ سال برای ساخت و ساز و توسعه دانشگاه در ۳۰ هزار متر مربع هزینه‌های هنگفتی صورت گرفته است و تعطیلی آن یعنی اتلاف و هدر رفت منابع در بحرانی‌ترین زمان اقتصادی کشور.

او تاکید کرد: دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان با بیش از ۲۰ سال تجربه آموزشی و مهارتی در نوع خود منحصر به فرد است و رشته‌های امور فرهنگی، انیمیشن، چاپ، روابط عمومی، تدوین، کمک کارگردانی، عکاسی خبری، گرافیک، موسیقی نوازندگی ساز ایرانی وکلاسیک، آواز ایرانی، عکاسی، بازیگری و مجری گری در این دانشگاه تدریس می‌شود که هیچ یک از رشته‌های مقطع کاردانی وکارشناسی این دانشگاه در دیگر دانشگاه‌ها وجود ندارد.

سرپرست دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان با بیان اینکه با این تصمیم دانشجویان دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان که برای مقطع کارشناسی ثبت نام کرده اند، باید به مراکز وابسته به دانشگاه جامع علمی کاربردی در شهر‌های دیگر همچون نجف آباد و هرند بروند، تصریح کرد: با تعطیلی این دانشگاه باعث آواره شدن دانشجویان شده اند و به اجبار آنان را رهسپار دانشگاه‌های دیگر در شهرستان‌ها می‌کنند که به رغم اعتراضات بسیار هیچ یک از مسئولان ومتولیان امر پاسخی ندادند.

قلمکاریان، بر مطالبه جدی برای نگه داشتن دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان تاکید کرد و گفت: همان گونه که در دیگر استان‌ها شاهد ورود جدی مسئولان به این حوزه بودیم و مانع تعطیل شدن دانشگاه فرهنگ و هنر شدند، از مسئولان استان درخواست می‌کنم در این خصوص تلاش کنند.

او بیان داشت: در شرایطی که باید از تمامی منابع و امکانات در جهت رونق تولید استفاده برد، تعطیلی دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان یعنی بلا استفاده ماندن این میزان امکانات و تجهیزات و فضای آموزشی که در ۳۰ هزار متر مربع فضا ساخته شده است و علاوه بر آن در زمانی که شاهد موج شدید بیکاری هستیم، بیکاری تعداد زیادی نیرو و کارکنان آن را در پی خواهد داشت.


انتهای پیام/م

 

لزوم تلاش مسئولان برای جلوگیری از تعطیلی دانشگاه فرهنگ وهنر اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.