نشست خبری پس از دیدار سرمربیان تیم‌های ملی والیبال ایران و چین تایپه

نشست خبری پس از دیدار سرمربیان تیم‌های ملی والیبال ایران و چین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، نشست خبری پس از بازی تیم‌های ملی والیبال ایران و چین تایپه در سالن دوازده هزار نفری آزادی برگزار شد.

سرمربی چین تایپه خیلی زود به نشست آمد.

سرمربی چین تایپه در خصوص دیدار با تیم ایران اظهار داشت: به تیم ایران که احترام زیادی به آن قائل هستم تبریک می گویم و از فدراسیون والیبال ایران بابت سازمان دهی خوب‌تشکر می‌کنم.

 او در ادامه افزود: اولین بار است که به ایران می آیم از این بابت خیلی خوشحالم و از تماشاگران تشکر می کنم.

سرمربی چین تایپه درباره شکست در این بازی گفت: خوب بازی کردیم و تیم خوبی داشتیم، اما بردن تیم قدرتمنی مثل ایران آسان نیست. قبل از این که به ایران بیایم‌ نظر شخصی ام‌ این بود که ایران قهرمان این مسابقات می شود، اما با بازی که دیدم‌ علی رغم احترام برای کولاکوویچ‌ شانس زیادی هم‌ برای ژاپن و استرالیا قائل هستم.


بیشتر بخوانید: تیم ملی والیبال ایران ۳ - چین تایپه ۰ / بلند قامتان به نیمه نهایی رسیدند


امیر غقور بازیکن تیم ملی والیبال ایران درباره دیدار با چین تایپه گفت: خدا را شکر که این بازی را با برد پشت سر گذاشتیم. توقع نداشتیم‌ بازی امروز سخت شود، برنامه این بود اول با تجربه‌ها بازی کنند و در ادامه جوان ها وارد میدان شوند، اما روالی که می‌خواستیم نبود و‌مجبور شدیم‌ تا دقیقه آخر بجنگیم.  ۲ بازی حساس دیگر پیش رو داریم و امیدوارم برنده از زمین خارج شویم.

او در خصوص بازی فردا با کره جنوبی بیان کرد: بازی سختی مقابل کره داریم، این تیم  ژاپن را شکست داده، اما باید تلاش کنیم همان طور که تا الان تلاش کردیم. امیدوارم فردا بازی متفاوتی به نمایش بگذاریم. مردم فراتر از حد توقع و‌انتظار خوب هستند و به تیم ما روحیه ی خوبی داده اند. سخت است همان طور که جلوی برزیل هستیم جلوی آسیایی‌ها هم بازی کنیم. در مقابل استرالیا شکست خوردیم و‌ شاید کسی این فکر را نمی کرد. کولاکوویچ‌گفت خوب شد که به استرالیا باختیم و به نظرم‌درست است اگر در بازی هایی که با تیم‌هایی که یک مقدار ضعیف‌تر هستند بازنده شویم تا دچار غرور نشویم.

ایگور کولاکوویچ‌ سرمربی تیم ملی والیبال ایران تصریح کرد: به شخصه انتظار این بازی جلوی‌ چین‌تایپه را داشتم. اهل صربستان هستم، اما با آسیایی‌ها زیاد بازی کردم، همه تیم‌ها در این مرحله وقتی جلوی ایران‌ قرار می گیرند انگیزه مضاعف دارند. ما در ابتدای و آخر ست دوم‌مشکلاتی داشتیم‌ اما همه بازیکنانمان واقف بودند و‌توانستند برنده بازی باشیم.

او‌افزود: در پست های مختلف مشکلاتی داریم و تیم حریف در ضد حمله عملکرد خوبی داشت، بعضی وقت‌ها نمی‌توان در همه قسمت‌ها به راحتی برنده بود.

او‌درباره وضعیت مجرد هم بیان داشت: مجرد تازه از بند مصدومیت رها شده و‌ به خوبی توانست بازی کند فیاضی هم در گرم کردن کمی مشکل داشت.

کولاکوویچ در خصوص بازی مقابل کره گفت: مدل بازی کره ای‌ها مثل چین تایپه است مخصوصا در ۳ سال اخیر بازی زیادی داشتیم. کره ای‌ها انگیزه زیادی خواهند داشت و امیداورم از امروز یک‌پله بهتر باشیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از والیبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.