مقام روس: نمی توان ایران را مسئول حمله به آرامکو معرفی کرد

یک مقام دستگاه اطلاعاتی روسیه گفت نمی توان بدون ارائه دلایل مستند، ایران را به دست داشتن در حمله به تاسیسات نفتی عربستان متهم کرد.

مقام روس: نمی توان ایران را مسئول حمله به آرامکو معرفی کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه آر تی، سرگئی ناریشکین رئیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه  تاکید کرد درست نیست که بدون سند، طرفی را به انجام حملات علیه تاسیسات نفتی عربستان متهم کنیم.

سرگئی ناریشکین گفت: اطلاعاتی را در مورد حمله به تاسیسات نفتی آرامکو جمع آوری کرده ایم، اما هنوز زود است که مسئولیت حمله را متوجه ایران کنیم.

رئیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه در پاسخ به این سوال که مسئول حمله کیست، گفت: اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری می کنیم؛ ولی هیچ نتیجه قطعی حاصل نشده است.

این مقام روس در واکنش به اتهام ایران به دست داشتن در این حمله تاکید کرد: به نظر من نمی توان بدون دلایل مستند به هیچ نتیجه ای دست یافت.

روز شنبه نیرو‌های یمنی در واکنش به ادامه جنایت‌های ائتلاف متجاوز علیه مردم این کشور، تاسیسات آرامکو را هدف حمله پهپادی قرار دادند که این حمله موجب کاهش ۵۰ درصدی تولید نفت عربستان سعودی شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: روسیه ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار