ستاره سابق لیگ برتر از دنیای فوتبال خداحافظی کرد

یکی از ستارگان سابق لیگ برتر از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  مهاجم سابق تیم ملی فوتبال بلغارستان و منچستر یونایتد در سن ۳۸ سالگی  بازنشستگی خود را اعلام و از فوتبال حرفه‌ای خداحافظی کرد.

دیمیتار برباتوف فوتبال  خود را از تیم زسکا صوفیا آغاز کرد و پس از آن به تیم‌های بایر لورکوزن و تاتنهام اسپرز پیوست. اما نقطه عطف دوران حرفه‌ای برباتوف در اولدترافورد و زیر نظر الکس فرگوسن رقم خورد. او از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲، بیش از ۱۵۰ بار برای شیاطین سرخ به میدان رفت و گل‌های زیادی به ثمر رساند.


بیشتر بخوانید: مروری بر عملکرد و افتخارات ساموئل اتوئو


برباتوف درباره خداحافظی اش از دنیای فوتبال گفت: می‌دانم که خیلی‌ها فکر می‌کردند من خیلی وقت پیش از فوتبال خداحافظی کردم. باید بگویم بیش از یکسال از آخرین بازی من می‌گذرد و به اعتقاد خودم اکنون زمان مناسبی برای دست کشیدن و خداحافظی من از فوتبال است.

برنده یک دوره توپ طلای لیگ جزیره در ادامه گفت: همه چیز تمام شد، مسابقات، گل ها، فشار ها، صدای تشویق هواداران پس از گلزنی. بابت بازی در کنار بهترین‌ها و در مقابل بهترین‌های فوتبال خوشحالم. از تمام کسانی که باعث  پیشرفتم  شدند و به من کمک کردند تا به بازیکنی تبدیل شوم که همیشه در رویای من بود، ممنونم.   از تمام تیم ها، هم تیمی‌ها و مربیانم تشکر می‌کنم. همکاری با آن‌ها مایه افتخار من بود.


بیشتر بخوانید: از فتح سه گانه و نایب قهرمانی در جام جهانی تا پست مدیریتی در باشگاه اوترخت


برباتوف در پایان افزود: همیشه با تمام وجود برای تیم هایم بازی می‌کردم. دلم برای فوتبال تنگ می‌شود، زیرا عاشق فوتبال هستم و می‌دانم که هواداران فوتبال هم دلشان برای من تنگ می‌شود.

برباتوف در سال ۲۰۱۱ موفق شد توپ طلای لیگ جزیره را کسب کند و ۷ بار به عنوان برترین بازیکن سال کشورش انتخاب شد.


بیشتر بخوانید: دیگو فورلان از دنیای فوتبال خداحافظی کرد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار