معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون خبر داد؛

اجرای طرح یارانه دستمزد برای شغل اولی‌ها در ۸ استان کشور

معاون توسعه کارآفرینی وزیر تعاون گفت:‌ کاهش هزینه‌های ذیل اشتغال فراگیر با طرح‌هایی از جمله یارانه دستمزد برای شغل اولی‌ها در ۸ استان کشور اجرا شده است.

اجرای طرح یارانه دستمزد برای شغل اولی‌ها در ۸ استان کشوربه گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، عیسی منصوری با اشاره به  برنامه اشتغال حمایتی با توسعه مشاغل خانگی گفت:  برنامه مشاغل خانگی از سال گذشته در کرمانشاه آغاز شد که در حال حاضر برندهای استانی و منطقه‌ای خوبی ایجاد شده است، اشتغال معیشتی و تامین مشاغل خرد هم از دیگر برنامه‌ها است که دستاورد‌های خوبی داشته و تداوم هم خواهد داشت.

منصوری بیان کرد: کاهش هزینه‌های ذیل اشتغال فراگیر با طرح‌هایی از جمله یارانه دستمزد برای شغل اولی‌ها در ۸ استان کشور که کرمانشاه هم یکی از آنهاست در همین زمینه اجرا شده است.

او برنامه کارورزی و مشوق‌های بیمه‌ای را با ۳ ماه کارورزی و ۲ سال بیمه از سوی دولت را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: این طرح با محدودیت منابع رو به رو بود، اما در حال پرداخت هستیم طرح مهارت‌آموزی در محیط  فرصت خاصی است که حتما کارفرمایان سعی کنند از آن استفاده کنند.


بیشتر بخوانید:لزوم افزایش نقش تشکل‌های کارگری و کارفرمایی


منصوری ادامه داد: همچنین ذیل اشتغال فراگیر توسعه کسب و کار‌های دارای مزیت در مناطق هم مورد توجه قرار گرفته است و در این استان هم تجارت مرزی، گردشگری تاریخی و سلامت بومگردی و البته کشاورزی و صنایع تبدیلی مورد تاکید است.

انتهای  پیام/ز


سفر وزیر تعان کار و رفاه اجتماعی به استان کرمانشاه

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.