اردوی جهادی دانشجویان بسیجی در روستا‌های محروم سیرجان

مسئول بسیج دانشجویی سیرجان گفت: بیش از ۵۰ نفر دانشجوی بسیجی جهادگر با پشتیبانی بسیج دانشجویی در مناطق محروم سیرجان به فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی پرداختند.

اردوی جهادی دانشجویان بسیجی در روستا‌های محروم سیرجانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سلیمی مسئول بسیج دانشجویی سیرجان گفت: بیش از ۵۰ نفر دانشجوی بسیجی جهادگر از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان سیرجان با پشتیبانی بسیج دانشجویی طی مدت یک ماهه گذشته در مناطق محروم شهرستان سیرجان حضور یافته و به فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی پرداختند.

 مسئول بسیح دانشجویی سیرجان گفت: عمده فعالیت‌های دانشجویان جهادگر در این مناطق را در عرصه‌های، عمرانی، آموزشی، فرهنگی، اعتقادی، علمی پژوهشی، رنگ‌آمیزی، دیوارنویسی، خطاطی، مرمت، بهداشتی درمانی، پزشکی، ارائه خدمات حمایتی و مشاوره‌ای، خیاطی، بافندگی، گزارش‌گیری از مردم پیرامون مشکلات روستاها، مطالبه‌گری از مسئولین، برگزاری کلاس‌های مهارت زندگی بوده است.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان هدف از برگزاری اردوی جهادی را در راستای اجرای فرامین و تحقق بخشیدن به فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری، غنی‌سازی اوقات فراغت دانشجویان در عرصه‌های سازندگی، مردم‌یاری و خدمت‌رسانی و آشنایی دانشجوبان با فرهنگ کار و تلاش و جهاد و فعالیت‌های گروهی و کمک به محرومیت به ویژه در روستا‌ها و مناقطق محروم در طرح هجرت اعلام کرد.

سلیمی افزود: عمده دانشجویان بسیجی جهادگر در مناطق روستا‌های امیرآباد، کفریز، دارستان، محمدآباد، باش آبادان و گلزار شهدای شهر بلورد فعالیت داشتند و این اردو‌ها یک حرکت خودجوش دانشجویی و مردمی است و عشق و ایمان، بصیرت و همت دانشجویان بسیجی سیرجانی در اردو‌های جهادی بی‌نظیر است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار