علی هاشمی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگارن جوان؛

دوست ندارم انفرادی تمرین کنم/ مصدومیت باعث جدایی‌ام از اردوی تیم ملی بود

ملی‌پوش دسته ۱۰۹ کیلوگرم تیم ملی وزنه برداری گفت: روحیه من به گونه‌ای نیست که بتوانم انفرادی تمرین کنم.

علی هاشمی، وزنه بردار دسته ۱۰۹ کیلوگرم تیم ملی ایران در آستانه اعزام به مسابقات جهانی تایلند در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در حال حاضر وضعیت خوب است، اما باید یک ماه پیش به این حد از آمادگی می‌رسیدم که به خاطر شکستگی دستم این اتفاق رخ نداد. ۳ - ۴ هفته پیش باید رکورد‌های امروزم را می‌زدم تا برای روز مسابقه کاملا آماده می‌شدم. به دلیل همین آسیب دیدگی‌ها زمان را از دست دادم.

برخی کم لطفی می‌کنند و می‌گویند من هم به دنبال تمرینات انفرادی هستم


بیشتر بخوانید: سرمربی تیم ملی وزنه برداری قول قهرمانی در مسابقات جهانی داد


رکوردهای خودم را بزنم، روی سکو خواهم رفت

او درباره آمادگی و رکورد‌های ثبت شده اش پیش از اعزام به تایلند گفت: خدا را شکر اگر همین رکورد‌هایی که در این روز‌ها در تمرینات به ثبت می‌رسانم را در بازی‌ها جهانی تکرار کنم، روی سکو می‌روم. در وزنه برداری، ورزشکاری مثل سهراب مرادی که رکورد‌های بسیار خوبی دارد در مسابقات جهانی و در وزن ۱۰۹ کیلو وجود دارد، اما  در مجموع فقط  ۲ کیلوگرم با او فاصله دارم.

مصدومیت‌ باعث جدایی‌ام از اردوی تیم ملی بود

هاشمی درباره حواشی که پیرامون تمرینات انفرادی او در ماه‌های اخیر به وجود آمده است، گفت: در ماه‌های اخیر روحیه خوبی داشتم، اما قبل از آن که اردوی تیم ملی آغاز شود، در تمرینات وزنه روی دستم افتاد و مصدوم شدم. به دلیل طی کردن روند درمانی ۲ - ۳ هفته دیرتر به سایر ملی پوشان اضافه شدم. بعد از آن هم در آستانه اعزام به آخرین اردوی تیم ملی به مازندارن، مریض شدم. با مربیان تیم ملی صحبت کردم و آن‌ها تصمیم گرفتند اگر به مازندارن نروم، بهتر است.

برخی کم لطفی می‌کنند و می‌گویند من هم به دنبال تمرینات انفرادی هستم


بیشتر بخوانید: قشقایی رکورد شکنی کرد/ مدال نقره دوضرب جهان به وزنه بردار ایرانی رسید


برخی کم لطفی می‌کنند و می‌گویند هاشمی هم می‌خواهد تنهایی تمرین کند

او تاکید کرد: همین مصدومیت‌ها باعث شد نتوانم در اردوی تیم ملی شرکت کنم، اما برخی کم لطفی می‌کنند و می‌گویند هاشمی هم می‌خواهد تنهایی تمرین کند. روحیه من به گونه‌ای نیست که بتوانم انفرادی تمرین کنم و باید در تیم و کنار دیگر نفرات به رکورد‌های مطلوبم برسم.

تمام تلاشم را در مسابقات جهانی به کار می‌گیریم

ملی پوش دسته ۱۰۹ کیلوگرم وزنه برداری ایران درباره عملکردش در این بازی‌ها و احتمال کسب مدال جهانی، گفت: قول می‌دهم تمام توان خودم را در مسابقات جهانی وزنه برداری به کار گیرم.

برخی کم لطفی می‌کنند و می‌گویند من هم به دنبال تمرینات انفرادی هستم


بیشتر بخوانید: استارت لیست مسابقات وزنه‌برداری جهانی تایلند اعلام شد/ کار سخت شاگردان برخواه برای قهرمانی


علی هاشمی در سومین و آخرین گروه اعزامی از کاروان وزنه برداری ایران، به همراه کیانوش رستمی (دسته ۹۶)، رضا بیرالوند (۱۰۲)، محسن دادرس و علی داوودی (ملی‌پوشان دسته فوق سنگین) و علیرضا حبیب پور (مربی تیم ملی) امروز (جمعه) عازم پاتایا شدند.    

انتهای پیام/

اظهارات علی هاشمی در آستانه اعزام به مسابقات جهانی وزنه برداری تایلند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار