رئیس پایانه مرزی مهران خبر داد;

تردد بیش از ۲۶ هزار زائر از مرز مهران در شبانه روز گذشته

رئیس پایانه مرزی مهران گفت: در شبانه روز گذشته بیش از ۲۶ هزار نفر از مرز مهران تردد داشته اند که نسبت به تعداد تردد‌ در ۴۸ ساعت گذشته افزایش داشته است.

تردد بیش از ۲۶ هزار زائر از مرز مهران در شبانه روز گذشته

سلیمانی رئیس پایانه مرزی مهران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: در شبانه روز گذشته و در تاریخ ۲۸ شهریور ماه، ۲۶ هزار و ۷۶۱ نفر از مرز بین المللی مهران تردد داشته اند که نسبت به میزان تردد در ۴۸ ساعت گذشته ، شاهد افزایش تردد بیش از ۳ هزار زائر از مرز مهران بوده ایم .

او ادامه داد: از این تعداد ۲۰ هزار و ۱۷۷ تردد مربوط به زائران ایرانی و ۶ هزار و ۵۸۴ تردد نیز مربوط به زائران اتباع خارجی بوده است.

سلیمانی بیان کرد: در شبانه روز گذشته ۱۰ هزار و ۱۰ زائر ایرانی از مرز خارج و ۱۰ هزار و ۱۶۷ زائر ایرانی نیز به مرز بین المللی مهران وارد شدند.

او مطرح کرد: از بین تردد‌های ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۸۳۲ تردد مربوط به خروج زائران خارجی از مرز و ۴ هزار و ۷۵۲ تردد نیز مربوط به ورود زائران اتباع خارجی به مرز مهران بوده است.

رئیس پایانه مرزی مهران اظهار کرد: هم اکنون وضعیت تردد‌ها در مرز به خوبی انجام می‌شود و در رابطه با جا به جایی زائران ابا عبدالله با هیچگونه مشکلی مواجه نیستیم.

انتهای پیام/ ن

جا به جایی بیش از ۲۶ هزار نفر از مرز مهران در ۲۴ ساعت گذشته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.