پرچم «لبیک یا حسین» بر فراز بلندترین قله آتشفشانی آسیا به اهتزاردرآمد

پرچم «لبیک یا حسین» به دست جوان خرمشهری بر فراز بلندترین قله ایران و بلندترین قله آتشفشانی آسیا در ارتفاع ۵۳۷۱ متری به اهتزاز درآمد.

پرچم «لبیک یا حسین» بر فراز بلندترین قله آتشفشانی آسیا به اهتزاردرآمدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،  «سعید فکاری» در رابطه با این اقدام خود، گفت: بنده به نمایندگی مردم شریف خوزستان به ویژه اهالی خرمشهر و در آستانه اربعین حسینی پرچم لبیک یا حسین را در قله دماوند بزرگترین قله ایران و بلندترین قله آتشفشانی آسیا در ارتفاع ۵۳۷۱ متری به اهتزاز درآوردم.

او عنوان کرد: هدف بنده از این اقدام در این ایام، ترویج عشق و ایثار حسینی و ارسال پیام صلح و دوستی به تمام مردم جهان است.

این جوان خرمشهری در رابطه با اقدامات سابق خود، گفت: من چهار بار متوالی از جبهه غربی، شمال شرقی، جنوبی و شمالی صعود کردم. صعود بنده به دماوند مزین به ذکر و یاد شهدای مدافع حرم شهید عسکری‌فرد و شهید منیعات بود.


بیشتر بخوانید:زیرساخت‌های لازم برای تردد زائران اربعین فراهم است


فکاری افزود: صعود‌های بعدی به مناسب سالروز آزادسازی خرمشهر و هفته دفاع مقدس بود، سه ماه پیش نیز به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) قله ۵۱۳۷ متری آرارات در کشور ترکیه رو فتح و صعود کردم.

منبع: فارس

انتهای پیام/س

اهتزاز پرچم «لبیک یا حسین» بر فراز بلندترین قله ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.