مدیرکل بنیادمسکن استان خراسان رضوی خبر داد؛

افتتاح ۸۰۰ واحد مسکن روستایی خسارت دیده در سیل در خراسان رضوی

مدیرکل بنیادمسکن استان خراسان رضوی گفت: همزمان با ۱۵مهرماه، روز روستا،۸۰۰ واحد مسکن روستایی خسارت دیده از سیل استان با مرکزیت شهرستان بردسکن افتتاح می‌شود.

افتتاح ۸۰۰ واحد مسکن روستایی خسارت دیده در سیل در خراسان رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  رضا موسوی نیا مدیرکل بنیادمسکن خراسان رضوی در حاشیه بازدید از روند ساخت واحد‌های سیل زده در روستا‌های جلال آباد، محمدآباد و سیف آباد بردسکن گفت: در پی وقوع سیل فروردین ماه امسال در استان ۳ هزار مسکن روستایی در استان تخریب شد.

او تصریح کرد: در مرحله اول از هزار واحد سهمیه استان، بازسازی ۳۱۰ واحد به شهرستان بردسکن اختصاص یافت که با مشارکت مردم و همراهی مسئولان در فاز اول همه واحد‌های در دست ساخت تکمیل و تا قبل از فصل سرما تحویل متقاضیان خواهد شد.

مدیرکل بنیادمسکن خراسان رضوی تعهد استان در اجرای طرح ویژه مقاوم سازی را ۱۵ هزار و ۵۰۰ واحد اعلام کرد و گفت: به تمامی متقاضیان وام ۴۰ میلیون تومانی و از کمک بلاعوض ۸ میلیون تومانی حساب ۱۰۰ امام نیز برخوردار می‌شوند.
 
موسوی نیا با اشاره به هدیه تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر تامین مصالح به واحد‌های خسارت دیده از سیل در استان افزود: واحد‌های تخریبی ناشی از سیل علاوه بر دریافت تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی از کمک‌های بلاعوض ۱۰ و ۱۲ میلیون تومانی نیز در روستا‌ها و شهر‌ها برخوردار می‌شوند.

مجتبی شاکری فرماندار بردسکن نیز در دیدار با مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: از اردیبهشت ماه امسال تاکنون بیش از هزار پرونده ساخت مسکن در بنیادمسکن ساماندهی و تشکیل شده است.

او تصریح کرد: از مجموع هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی خسارت دیده در سیل فروردین بردسکن ۸۰۰ واحد آن نیاز به بازسازی داشت که در مرحله اول ۳۱۰ واحد عملیات اجرایی آن آغاز شد و در مرحله دوم بازسازی ۲۱۰ واحد مسکونی دیگر به شهرستان بردسکن اختصاص داده شده است که امیدواریم هر چه زودتر عملیات اجرایی آن آغاز شود.
 
انتهای پیام// ز.م
 

باز سازی واحدهای مسکونی روستایی خسارت دیده در سیل خراسان رضوی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار