آل‌سعود دست صهیونیست‌ها را در وحشی‌گری از پشت بسته است/رضایت مردم از دستگاه قضا

امام جمعه موقت یاسوج گفت: آل‌سعود در کشتار مردم یمن وحشی‌تر از رژیم صهیونیستی است.

آل‌سعود دست صهیونیست‌ها را در وحشی‌گری از پشت بسته است/رضایت مردم از دستگاه قضا

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی اعظم امام جمعه موقت یاسوج ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با اشاره به مناسبت‌های مختلف با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس به جامعه بزرگ ایثارگری کشور گفت: رژیم بعث با حمایت و پشتیبانی استکبار جهانی در ۳۱ شهریور سال ۵۹ وحشیانه به ایران حمله کرد، اما رزمندگان ولایت مدار با همه توان و با از خودگذشتگی و ایثار و توکل بر خدا بر همه تجهیزات دشمن غلبه کردند.

امام جمعه موقت شهر یاسوج افزود: رزمندگان اسلام با اطاعت از رهنمود‌های امام راحل اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور به تصرف دشمن در آید در حالی که چندین کشور به رژیم بعث در جنگ نابرابر کمک می‌کردند و حتی نیرو می‌فرستادند.

موسوی اعظم در بخشی دیگر از خطبه‌ها به جنگ نابرابری که آل سعود علیه مردم مظلوم یمن راه انداخته اشاره کرد و گفت: در این جنگ و حمله وحشیانه ۱۶ هزار نفر که در میان آن‌ها ۶ هزار کودک بوده به خاک و خون کشیده شدند.

موسوی‌اعظم در بخش دیگری از اظهارات خود به حملات دردمنشانه عربستان به مردم مظلوم یمن اشاره کرد که بسیار وحشیانه‌تر از حملات رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین است و از این جهت دست اسرائیلی‌ها را از پشت بسته‌اند.

امام جمعه موقت یاسوج از استیصال رژیم آل‌سعود سخن به میان آورد که با همه همراهی‌ها و کمک‌های استکبار به خصوص آمریکا مقابل یمنی‌ها ناتوان و درمانده شده‌اند.

او در بخش پایانی خطبه دوم نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با تمجید از اقدامات فسادستیز قوه قضاییه گفت: برخورد قاطعانه با مفسدان خواست همه مردم ایران است و قوه قضاییه حمایت همه جانبه مردم ایران را در این خصوص همراه خود دارد.

موسوی‌اعظم نظارت را در کنار برخود قضایی لازم دانست و افزود: قوه قضاییه به بازار و گرانفروشی هم خوشبختانه ورود پیدا کرده است و باید مسوولان اجرایی در همراه با دستگاه قضایی اجازه ندهند سودجویان در بازار به مردم اجحاف کنند.

انتهای پیام/پ

نمازجمعه یاسوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.