دفاع مقدس تمامی نقشه‌های دشمنان را خنثی کرد

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه با دفاع مقدس تمامی نقشه‌های دشمنان خنثی شد و آن‌ها متوجه قدرت جمهوری اسلامی شدند، گفت: امروز شاهد بیداری اسلامی در کشور‌ها هستیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حجت الاسلام محمد قاسمی امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه ملت ایران اسلامی در دفاع مقدس یک وجب از خاک کشور خود را به بیگانگان ندادند، گفت: در دفاع مقدس سیم‌خاردار به ایران اسلامی نمی‌دادند، اما امروز به جایی رسیدیم پهپاد رادار گریز آمریکا را با موشک ایرانی نابود می‌کنیم.

او افزود: ملت ایران اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی در مقابل مستکبران جهان ایستادگی کردند و موفق شدند.

حجت الاسلام قاسمی در بخشی از سخنانش با گرامیداشت آغاز سال تحصیلی خواستار کمک به بچه‌های نیازمند شد و گفت: برحی از دانش آموزان به دلیل مشکلات مالی و حتی نداشتن لباس مناسب از تحصیل باز می‌مانند و باید از دانش آموزان و افراد نیازمند حمایت کرد.

امام جمعه موقت ساری، تربیت دانش آموزان را امری مهم دانست و خواستار تربیت اسلامی و انقلابی در مدارس و دانشگاه‌ها شد ،گفت: مطالب آموزنده و تربیتی باید در کتاب‌های درسی گنجانده شود.

او با اشاره به انتخاب شهرداری ساری نیز افزود: از شهردار ساری می‌خواهم به فکر مشکلات ساری باشد و برای مردم کار کند.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه اگر مسؤولی تخلف کند و دست به بیت‌المال ببرد مراجع قضائی باید با آن‌ها با جدیت برخورد کند، گفت: مردم هم اگر مدیری را می‌بینند که دارد کار می‌کند از آن حمایت کنند.

امام جمعه موقت ساری با گرامیداشت ایام محرم از امام حسین (ع) به عنوان چراغ هدایت و کشتی نجات آزادیخواهان و مسمانان یاد کرد و افزود: اگر امام حسین (ع) نبود انسانیت و جهاد در راه خدا خبری نبود.
انتهای پیام/س
 

دفاع مقدس نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.