امام جمعه موقت قزوین:

کشور‌های مستکبر جهان جرات تجاوز به ایران را ندارند

امام جمعه موقت قزوین گفت: کشور‌های مستکبر جهان همچون آمریکا جرات تجاوز به کشورمان را ندارند.

کشور‌های مستکبر جهان جراًت تجاوز به ایران را ندارندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین قابل امام جمعه موقت قزوین در خطبه‌های نماز جمعه گفت: امروزایران اسلامی به قدرتی تبدیل شده است که کشور‌های مستکبر جهان همچون آمریکا جرات تجاوز به کشورمان را ندارند.

حجت الاسلام و المسلمین قابل افزود: قدرت ایران اسلامی بر کسی پوشیده نیست و برای همین است که این روز‌ها آمریکایی‌ها برای مذاکره با ایران به دست و پا افتاده اند.

او اضافه کرد: هوشیاری رهبری و حضور و مقاومت مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بدون شک اجازه مذاکره با امریکا را نخواهد داد.

امام جمعه موقت قزوین ، حمله دقیق و مخلصانه یمنی‌ها به مراکز نفتی عربستان را ستودنی دانست و گفت: عربستانی، یمنی‌ها را ظالمانه محاصره کردند و کارشان وحشیانه است.

حجت الاسلام والمسلمین قابل افزود: عربستانی‌ها به فکر این هستند که حمله یمنی‌ها را به گردن ایران بیاندازند که مسئولان ما جواب قاطعی به آنان داده اند چرا که جمهوری اسلامی هیچ وقت به دنبال جنگ طلبی نبوده و نیست.

امام جمعه موقت قزوین، با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس هم گفت: در جنگ هشت ساله تحمیلی بیش از پنجاه کشور به عراق کمک کردند، اما مردان غیور ایران با تقدیم ده‌ها هزار شهید و جانباز از کیان انقلاب دفاع کردند.

حجت الاسلام و المسلمین قابل گفت: باید از انقلاب درس گرفت و این سرمایه بزرگ را حفظ کرد و آن را به نسل جوان منتقل کرد.

انتهای پیام/ک

خطبه های نماز جمعه قزوین 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.