امام جمعه سمنان:

آمریکا می‌خواهد با رویکرد مذاکره ایران را تسلیم کند/ ایران اهل مذاکره با ذلت نیست

آیت الله سید محمد شاهچراغی گفت : نقشه آمریکا برای مذاکره شیطانی است و می‌خواهند با رویکرد مذاکره ایران را تسلیم کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی امام جمعه سمنان در خطبه‌های نماز جمعه هفته آخر شهریور ماه ۹۸ در سمنان گفت: نقشه آمریکا برای مذاکره شیطانی است و می‌خواهند با رویکرد مذاکره ایران را تسلیم کنند.

او افزود: ایران اهل مذاکره با ذلت نیست و ملت ایران با توجه به رهنمود‌های امام خامنه‌ای به مسیر سربلند خود ادامه می‌دهند.

امام جمعه سمنان تصریح کرد: آمریکا می‌خواهد بگوید که با مذاکره با ایران فشار‌های حداکثری تاثیر داشت، اما رهبر معظم انقلاب گفتند که به هیج عنوان با شیطان بزرگ مذاکره نخواهند شد.

آیت الله شاهچراغی گفت: دفاع مقدس ایران را از هرگونه تجاوز و جنگ بیمه کرد و ملت رشید ایران با اقتدار از عزت نظام جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند.

او با تأکید بر لزوم تبیین وقایع دفاع مقدس برای نسل جدید این انقلاب تصریح کرد: مقاومت مردم ایران در هشت سال جنگ تحمیلی زبان زد جهانیان است.

امام جمعه سمنان گفت : ارادت مردم ایران و مسلمانان جهان روز بروز به عاشورا و امام حسین (ع) افزایش می‌یابد و دلدادگی مردم به ائمه اطهار (ع) قابل تحسین است.

آیت الله شاهچراغی گفت : عزاداری‌های شهادت امام حسین (ع) مستمر باشد و باید منویات و رهنمود‌های ائمه اطهار (ع) در جامعه ایرانی نهادینه شود.

انتهای پیام / ر

جزئیات خطبه‌های نماز جمعه هفته آخر شهریور ماه ۹۸ سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار