مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان:

جشنواره انار فرصتی برای معرفی درجزین است

مهدی جمال گفت: جشنواره انار فرصت مناسبی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری شهر درجزین است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی جمال مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر درجزین گفت: رویداد محوری یکی از بهترین راهکار‌ها برای معرفی استان سمنان است.

او با اشاره به اینکه جشنواره انار از دهم تا دوازدهم آبان ماه امسال برگزار می‌شود افزود : این جشنواره با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری شهر درجزین، افزایش شادابی و نشاط در مردم و معرفی انار به‌عنوان یکی از محصولات مهم این منطقه برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان با اشاره به برگزاری جشنواره ملی ایل سنگسر در آبان ماه امسال در این استان افزود: این جشنواره فرصت مناسبی نیز برای معرفی جشنواره سنگسر است.

سیدمحمد شاهمیری شهردار درجزین نیز در این دیدار با تأکید بر اینکه رونق گردشگری نیاز به برنامه‌ریزی دارد، گفت: تاکنون برای برنامه‌ریزی هر چه بهتر جشنواره انار، جلسات مشترک با ادارات مختلف برگزار شده است.

اوافزود: دبیرخانه جشنواره در شهرداری تشکیل شده و در هفته آتی با حضور مسئولین افتتاح می‌شود.

شاهمیری تصریح کرد: این جشنواره با محوریت اقوام در بخش‌های غذا و موسیقی و با برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی، اجرای بازی‌های بومی و محلی و به نمایش گذاشتن محصول انار درجزین اجرا می‌شود.

انتهای پیام / ر

جشنواره انار درجزین برگزار می‌گردد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار