عضو کمیسیون عمران مجلس:

اجازه افزایش نرخ بلیط اربعین داده نشود

کاظم زاده گفت: نرخ حمل و نقل عمومی همواره در آغاز سال تعیین و افزایش می‌یابد و قطعا وزارت راه و شهرسازی نباید اجازه افزایش نرخ بلیط در ایام اربعین حسینی (ع) را بدهد.

ببه گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خانه ملت، شادمهر کاظم زاده عضو کمیسیون عمران مجلس  با اشاره به تعیین تکلیف تعرفه حمل و نقل در ایام اربعین حسینی (ع)، گفت: متأسفانه نرخ حمل و نقل عمومی در ایام پر متقاضی افزایش چشمگیری پیدا کرده و این مسئله در سایه خلاء نظارتی صورت می‌گیرد.

نماینده مردم دهلران، آبادان و دره شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ایام اربعین حسینی (ع) در پیش است و مردم برای انتقال به مرز‌ها و سفر به کشور عراق، از حمل و نقل عمومی از جمله حمل و نقل ریلی، هوایی و جاده‌ای استفاده می‌کنند.

افزایش نرخ بلیط حمل و نقل عمومی در سال گذشته بر خلاف وعده مسئولان

او گفت: در سال گذشته شاهد بودیم که با وجود وعده مسئولان برای تغییر نکردن نرخ بلیط حمل و نقل عمومی، اما عملا قیمت بلیط‌ها افزایش یافت و این مسئله موجب نارضایتی زائران مراسم اربعین شد. نرخ حمل و نقل عمومی همواره در آغاز سال تعیین و افزایش می‌یابد و قطعا وزارت راه و شهرسازی نباید اجازه افزایش نرخ بلیط در ایام اربعین حسینی (ع) را بدهد.

کاظم زاده با بیان اینکه قیمت بلیط حمل و نقل ریلی، هوایی و جاده‌ای در اربعین امسال افزایش نخواهد یافت، گفت: نرخ حمل و نقل عمومی همواره در آغاز سال تعیین و افزایش می‌یابد و قطعا وزارت راه و شهرسازی نباید اجازه افزایش نرخ بلیط در ایام اربعین حسینی (ع) را بدهد.

افزایش قیمت بلیط حمل و نقل عمومی در ایام اربعین تخلف است

رئیس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس، با اعلام اینکه افزایش قیمت بلیط حمل و نقل عمومی در ایام اربعین تخلف است، افزود: شرکت‌های مربوطه از جمله سازمان حمل و نقل و راهداری و شرکت راه آهن و سازمان هواپیمایی نظارت دقیقی برای نحوه تعیین قیمت‌ها در این ایام داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار