نماینده، ولی فقیه در گیلان؛

رسانه‌ها هر جا فساد را دیدند فریاد بزنند

نماینده، ولی فقیه در گیلان گفت: توده و آحاد مردم از وضعیت اداره حوزه اقتصادی و اجتماعی کشور نگرانند و برای خروج از آن دنبال راهکار هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله فلاحتی نماینده، ولی فقیه در گیلان، در خطبه‌های نماز جمعه امروز رشت در مصلای امام خمینی، با اشاره به اینکه اداره کشور و به ثمر نشستن انقلاب اسلامی با کمک شور و شعور انقلابی و تجربه بالای ملت ایران امکان پذیرست افزود: با عبور از دیوان سالاری و تکیه بر دو ویژگی جوان گرایی و انقلابی بودن می‌توان نگرانی‌های مردم را در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف برطرف کرد.
او با اشاره به برخی نگرانی‌های مهم مردم از جمله گرانی، رکود اقتصادی، نرخ بالای بیکاری، نابسامانی بازار ارز، بی عدالتی در مسایل آموزشی، فقدان مدیریت جهادی و میدان ندادن به جوانان تصریح کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب تاکید داشتند برای برطرف کردن این نگرانی‌ها و امیدبخشی به مردم باید دو ویژگی جوانگرایی و بهره مندی از مدیریت جهادی و انقلابی را لحاظ کرد.

او گفت: هرگاه دولتمردان و اداره کنندگان کشور نگاه و اعتماد خود را از خارجی‌ها برداشته و به این باور برسند که امریکا کدخدای دنیا نیست و به مردم و کشور خود اتکا کنند می‌توانند به بهترین شکل کشور را اداره کرد.

امام جمعه رشت در ادامه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع فعالان و دست اندرکاران شرکت‌های دانش بنیان و مجموعه‌های علم و فناوری و با تاکید بر پیشرفت‌های چشمگیر و گسترده ایران اسلامی در عرصه علوم و فناوری گفت: امروز رشد و توسعه کشور به حدی رسیده که رتبه نخست را در منطقه و رتبه شانزدهم را در جهان بدست آوردیم.

آیت الله رسول فلاحتی همچنین با یادآوری جوانمردی‌ها و رشادت‌های مردم در ۸ سال دفاع مقدس به ۳۱ شهریور سالروز آغاز جنگ و شروع هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دوران دفاع مقدس علاوه بر همه آثاری که بر جای گذاشت، شناسایی دوست و دشمن، تجلی اهداف شامخ انقلاب اسلامی و یادآوری دوران باصلابت ملت ایران را نیز به همراه داشت.

انتهای پیام/آ

خطبه های امروز نماز جمعه رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.