مدیر آموزش و پرورش شهرستان دهلران خبر داد ;

آمادگی کامل مدارس شهرستان دهلران در استقبال از دانش آموزان

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دهلران از آمادگی کامل مدارس شهرستان دهلران درسال تحصیلی جدید خبر داد.

آمادگی کامل مدارس شهرستان دهلران در استقبال از دانش آموزان

موسوی مدیر آموزش و پرورش شهرستان دهلران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت: به منظور بهبود وضعیت مدارس شهرستان دهلران در سال تحصیلی جدید اقدامات فراوانی صورت گرفته است به گونه‌ای که وضعیت ارتقاء تجهیزات سرمایشی و گرمایشی مدارس دهلران در طول ۳۰سال گذشته بی سابقه بوده.

او ادامه داد: سازماندهی تمامی دبیران صورت گرفته و در راستای بازگشایی مدارس هیچگونه مشکلی در توزیع کتب تحصیلی و سرویس‌های حمل و نقل دانش آموزی وجود ندارد.

موسوی اظهار کرد: همچنین کمک به رفع کمبود‌های مدارس، لکه گیری آسفالت حیاط مدارس و رفع نواقص آن از جمله فعالیت‌هایی بود که در تابستان امسال به منظور ارتقاء کیفیت مدارس شهرستان دهلران صورت گرفت.

او بیان کرد: طبق آمار، تعداد پذیرفته شدگان کنکور امسال نسبت به سال‌های گذشته از رشد بسیار خوبی برخوردار بوده است به گونه‌ای که صد در صد دانش آموزان هنرستان ام البنین (س) شهرستان دهلران در دانشگاه پذیرفته شده اند و این موضوع بیانگر این است که در شهرستان هلران دانش آموزان با استعدادی هستند و باید به منظور پیشرفت هر چه بیشتر آنان شرایط تحصیل را بیش از گذشته هموار ساخت.

انتهای پیام/ ن

آماده سازی مدارس شهرستان دهلران در سال تحصیلی جدید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.