رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان؛

رضا اطری به عنوان پنجمی بسنده کرد

رضا اطری به عنوان پنجم وزن ۵۷ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان رسید.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه رقابت‌های ۲ وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان در قزاقستان، رضا اطری به دیدار رده بندی رسید و امیر محمد یزدانی در وزن ۶۵ کیلوگرم از دور رقابت ها کنار رفت.

بر همین اساس در وزن ۵۷ کیلوگرم رضا اطری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم در یک کشتی نفسگیر و نزدیک با نتیجه ۴ بر ۲ از سد ولادیسلاو آندریف دارنده مدال برنز جهان از بلاروس گذشت وی در دور بعد با نتیجه ۴ بر ۲ کوم سانگ کانگ دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی از کره شمالی را مغلوب کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل زائور اوگویف قهرمان جهان از روسیه در یک مبارزه نزدیک با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، به گروه بازنده‌ها رفت. اطری در این گروه مقابل بخبایار اردنبات دارنده مدال برنز جهان و قهرمان بازی‌های آسیایی از مغولستان با نتیجه ۴ بر ۴ پیروز شد و ضمن کسب سهمیه المپیک راهی دیدار رده بندی شد. وی در دیدار رده بندی برای کسب مدال برنز به مصاف راوی کومار از هند رفت و با نتیجه ۶ بر ۳ مغلوب شد و به عنوان پنجم رسید.

گفتنی است در رقابت های روز دوم علیرضا کریمی، در وزن ۹۲ کیلوگرم با شکست مقتدرانه رقبای خود راهی فینال شد و یونس امامی در وزن ۷۰ کیلوگرم با شکست در نیمه نهایی راهی به رده بندی رسید.


بیشتر بخوانید:

کریمی با شکست حریف روس مقتدرانه به فینال رسید/ امامی به رده بندی رفت و محبی حذف شد

مشخص شدن حریفان احسان پور، تیموری، یزدانی و شعبانی در کشتی آزاد جهان


انتهای پیام/

ایران در دو وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان مدالی کسب نکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار