لمپارد: هیچ کدام از مربیانم به اندازه مورینیو روی من تاثیر نگذاشتند

سرمربی تیم فوتبال چلسی گفت: تمام مربیانی که زیر نظر آن‌ها کار کرده ام روی من تاثیر گذار بوده اند، اما تاثیرپذیری من از مورینیو بیشتر از بقیه بوده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، فرانک لمپارد بازیکن افسانه‌ای سال‌های نه چندان دور تیم فوتبال چلسی انگلیس که حالا به عنوان سرمربی سکان هدایت آبی های لندن را در اختیار دارد، سعی می‌کند همانند ژوزه مورینیو که در ۲  مقطع سرمربیگری او را در استمفورد بریج بر عهده داشت، با بازیکنانش رفتار کند.

لمپارد که تیمش را برای بازی روز یکشنبه برابر لیورپول یعنی صدرنشین  لیگ برتر تا پایان هفته پنجم آماده می‌کند، در آستانه این دیدار حساس برابر قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، از ویژگی‌های متمایز کننده سرمربی پرتغالی سابق خود نسبت به دیگر مربیان صحبت کرده است.


بیشتر بخوانید: رکورددار بازی در لیگ برتر انگلیس کیست؟


فرانک لمپارد در مصاحبه با اسکای اسپورت گفت: تمام مربیانی که زیر نظر آن‌ها کار کرده ام روی من تاثیر گذار بوده اند، اما باید بگویم که تاثیرپذیری من از مورینیو بیشتر از بقیه مربیانم بوده،   زیرا او کسی بود که عملکردم را بهتر کرد، ذهنیتم را تغییر داد و اعتماد به نفسم را خیلی بالا برد؛ بنابراین سعی می‌کنم مانند او با بازیکنانم رفتار کنم.

سرمربی چلسی در ادامه بیان کرد: من می‌خواهم یک رابطه شخصی با بازیکنانم برقرار کنم تا بتوانم عملکردشان را بهتر کنم، به آن‌ها کمک کنم تا اعتماد به نفسشان  بالاتر برود و بدانند که برای تبدیل شدن به بازیکنی موفق به چه چیز‌هایی نیاز دارند. در این راه چیز‌های زیادی از مورینیو یاد گرفتم البته خیلی چیز‌ها هم از بقیه مربیانم یاد گرفتم.


بیشتر بخوانید: دردسر لمپارد برای بازی با نوریچ سیتی


با این وجود سرمربی ۴۱ ساله چلسی معتقد است الگو برداری او از مورینیو به این معنی نیست که او  می‌خواهد خود مورینیو باشد، زیرا خودش  را یک مربی خاص می‌داند که باور‌های متفاوتی در این حرفه دارد. لمپارد در این خصوص گفت: هر کسی یک راه متفاوت را در پیش می‌گیرد من هم نمی‌خواهم برای مورینیو بودن تلاش کنم. فقط سعی می‌کنم راهی را انتخاب کنم که بهترین شیوه ممکن برای رسیدن به اهدافم است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار