بسته حوادث ۳۰ شهریور ۹۸؛

حوادث روز استان خوزستان در بسته خبری شنبه ۳۰ شهریورماه

مهم‌ترین حوادث امروز، شنبه ۳۰ شهریورماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در شنبه ۳۰ شهریور ماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

پژو ۴۰۵ در دزفول طعمه حریق شد

آتش نشان علی کمیلی فر فرمانده عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: ساعت ۲۲ و ۳۱ دقیقه شامگاه جمعه، طی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ این سازمان گزارش آتش گرفتن یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ اطلاع رسانی شد.

او اظهار داشت: ستاد فرماندهی عملیات سریعا اکیپی از آتش نشانان ایستگاه شماره ۵ (مهر شهر) را به محل حادثه واقع در ابتدای جاده دزفول به اندیمشک روبروی پل هوایی آزادگان اعزام و بلافاصله اقدام به مهار حریق نمودند.

کمیلی فر افزود: در این حادثه یکدستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ به علت نامعلومی با جدول بتنی کنار جاده برخورد و پس از اصابت با درخت آتش گرفت که با حضور آتش نشانان در محل بلافاصله حریق کنترل و مهار شد.

به گفته فرمانده عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول، در این حادثه به کسی آسیبی نرسید.

جان باختن ۲ نفر در سانحه رانندگی در اهواز

محمد امین زرگر سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فرویت‌های پزشکی خوزستان گفت: ساعت ۱۲ و ۲۵ دقیقه امروز، شنبه ۳۰ شهریورماه، گزارش برخورد یک دستگاه کامیون با یک دستگاه پژو ۴۰۵ به مرکز اورژانس ۱۱۵ اطلاع رسانی شد.

او بیان داشت: نیرو‌های امدادی اورژانس ۱۱۵ به محض اطلاع از وقوع حادثه در محل حاضر شدند.

زرگر تصریح کرد: در این حادثه یک زن ۲۷ ساله مصدوم و توسط آمبولانس اورژانس ۱۱۵ رامهرمز به بیمارستان امیرالمومنین اهواز منتقل شد و یک مرد ۳۸ ساله و یک زن ۵۹ ساله جان باختند.

شهر سربندر در محدوده جغرافیایی شهرستان ماهشهر و در جنوب غربی و بخش جلگه‌ای استان خوزستان قرار دارد.


انتهای پیام/تکمیل می‌شود...

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.