۳ نمایش خیابانی در بجنورد اجرا می‌شود

معاون فرهنگی حوزه هنری خراسان شمالی از اجرای ۳ نمایش خیابانی در بجنورد خبر داد و گفت: این نمایش‌ها به مناسبت هفته دفاع مقدس در ۲ نقطه بجنورد به اجرا در می‌آید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حسین حصاری معاون فرهنگی حوزه هنری خراسان شمالی بابیان این‌که ۱۷ اثر به پنجمین رپرتوار عاشورایی و دفاع مقدس رسید، گفت: درنهایت پس از بازبینی ۳ اثر نمایشی «نذر پدر» به نویسندگی و کارگردانی «حمیدرضا عابدی»، «یحیی و ترلان» به کارگردانی «مهدی فخرانی» و «نَقلی دیگر» به کارگردانی «حمیدرضا عابدی» هم‌زمان با آغاز هفته دفاع مقدس؛ از سی و یکم ماه تا ۴ مهرماه در پارک شهر و خانه فرهنگ شهرداری اجرا می‌شود.

حصاری افزود: نمایش «نذر پدر» سی و یکم شهریور با ۲ اجرا قبل و بعد از نماز مغرب، در پارک شهر و خانه فرهنگ شهرداری اجرا می‌شود.

او با اشاره به اینکه اثر نمایشی «یحیی و ترلان» در روز‌های اول و دوم مهرماه و «نقلی دیگر» در سوم و چهارم مهرماه، در فضا‌های قیدشده اجرا می‌شود، گفت: با توجه به نقش بسزای تئاتر خیابانی در فرهنگ‌سازی و اثرگذاری مستقیم آن بر مخاطب، این رپرتوار در راستای تولید آثار فاخر و همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ر

۳ نمایش خیابانی در بجنورد اجرا می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.