رئیس فوریت های پزشکی گلستان؛

تصادف مرگبار تریلی با مینی‌بوس در کرند/ ۱۳ نفر در آتش‌ سوختند+ تصاویر

رئیس فوریت های پزشکی گلستان گفت: در اثر برخورد یک دستگاه تریلر با مینی‌بوس در محور کرند ۱۳نفر کشته و ۱۸ نفر مصدوم شدند.

مقسم رئیس فوریت های پزشکی گلستان در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان گفت: ساعت هفت صبح شنبه یک دستگاه تریلی که از جنوب به سمت شمال در محور اینچه برون (حوالی روستای کرند) در حال حرکت بود با یک دستگاه مینی بوس تصادف کرد.

او ادامه داد: در این حادثه مرگبار ۱۳نفر در شعله های آتش سوختند و ۱۸ نفر مصدوم شدند.

تصادف تریلی با مینی‌بوس در کرند/ ۱۰ نفر در آتش‌سوزی جان‌باختند + عکس

تصادف تریلی با مینی‌بوس در کرند/ ۱۰ نفر در آتش‌سوزی جان‌باختند + عکس

تصادف تریلی با مینی‌بوس در کرند/ ۱۰ نفر در آتش‌سوزی جان‌باختند + عکس

سرهنگ علی عبدی رئیس پلیس راه گلستان گفت: راننده تریلی به دلیل انحراف به چپ ناشی از خواب آلودگی  به مینی بوس برخورد کرد و  تاکنون بیش از ۱۰ نفر فوت کردند.

عبدی گفت: تعداد مصدومان حادثه که حال برخی از آن ها وخیم است بالاست.

دستور رئیس کل دادگستری گلستان برای بررسی ویژه تصادف مرگبار امروز گلستان

رئیس کل دادگستری گلستان، دادستان گنبدکاووس را مسئول ویژه رسیدگی به موضوع تصادف مرگبار کرند کرد.

هادی هاشمیان با تسلیت به خانواده‌های داغدار از حادثه تصادف دلخراش امروز گفت: دادستان گنبدکاووس پس ازبررسی علل بروز این حادثه و عوامل تشدید شمار جانباختگان این تصادف، گزارش آن را به مرکز استان ارائه کند.

هاشمیان ادامه داد: تعیین میزان قصور مدیران ذی ربط از نکات مهمی است که باید در این حادثه تلخ بررسی و در گزارش منعکس شود.
در تصادف مرگبار صبح امروز یک دستگاه تریلی با مینی بوس دست کم ۱۳ نفر از هم استانی‌ها جان باختند.

تصادف مرگبار تریلی با مینی‌بوس در کرند/ ۱۰ نفر در آتش‌سوزی جان‌باختند + تصاویر

 عیادت رئیس و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان از مصدومین تصادف مینی بوس با تریلی در جاده مراوه تپه به گنبد

تصادف مرگبار تریلی با مینی‌بوس در کرند/ ۱۳ نفر در آتش‌ سوختند+ تصاویر

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان در حاشیه عیادت از مصدومان سانحه رانندگی صبح امروز در گنبدکاووس که در دو بیمارستان شهید مطهری و خاتم الانبیا این شهر بستری و تحت درمان هستند

تصادف مرگبار تریلی با مینی‌بوس در کرند/ ۱۳ نفر در آتش‌ سوختند+ تصاویر

استاندار گلستان در حاشیه عیادت از مصدومان سانحه رانندگی صبح امروز در گنبدکاووس


بیشتر بخوانید:


شمار جان‌باختگان تصادف تریلی با مینی‌بوس در گنبدکاووس به ۱۳ نفر افزایش یافت

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان، آخرین شمار جان‌باختگان تصادف صبح امروز یک دستگاه تریلی حامل سیمان با یک دستگاه مینی‌بوس در حوزه جاده‌ای گنبدکاووس را ۱۳ نفر اعلام کرد و گفت: در این سانحه ۱۸ نفر نیز مصدوم شدند.

میرمحمد غراوی روز شنبه در حاشیه عیادت از مصدومان سانحه رانندگی صبح امروز در گنبدکاووس که در دو بیمارستان شهید مطهری و خاتم الانبیا این شهر بستری و تحت درمان هستند، در جمع خبرنگاران گفت: این سانحه براثر خواب‌آلودگی راننده تریلی و انحراف به چپ آن و برخورد با یک دستگاه مینی بوس در جاده گنبدکاووس به اینچه برون (سه کیلومتر بعد از سه راهی روستای قره ماخر) رخ داده است.

غراوی اضافه کرد: به دلیل شدت برخورد دو خودرو و آتش گرفتن مینی‌بوس متاسفانه تعداد زیادی از جانباختگان در محل حادثه جان خود را از دست دادند و مصدومان سانحه نیز بلافاصله توسط تیم‌های امدادی هلال احمر، اورژانس ۱۱۵ و بالگرد به دو بیمارستان شهید مطهری و تامین اجتماعی (خاتم الانبیا) در گنبدکاووس منتقل شدند.

او تصریح کرد: اقدامات درمانی خوبی توسط کادر پزشکی این دو بیمارستان برای مصدومان انجام شده و بحمدالله وضعیت عمومی آنان خوب و فعلا خطر برطرف شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان ادامه داد: امسال تلاش زیادی شد تا آمار جان‌باختگان سوانح جاده‌ای استان کاهش یابد که موفق هم شدیم ۱۹.۵ درصد آمار را کاهش دهیم که متاسفانه با سانحه امروز و تعداد جان باختگان، این درصد کاهش یافت.

غراوی گفت: محور گنبدکاووس به اینچه برون یک محور ترانزیتی و پرتردد است و اقداماتی برای افزایش ایمنی آن از جمله بهسازی شانه خاکی آن در دست انجام است که امیدواریم به روند اجرایی ایمن‌سازی این محور سرعت بیشتری داده شود تا شاهد کاهش آمار تلفات جاده‌ای در این جاده باشیم.

او با تسلیت به خانواده جان‌باختگان سانحه تصادف امروز تریلی با مینی بوس، بهبودی و سلامت مصدومان این حادثه را مسئلت کرد.

غراوی به وضعیت جان باختگان این حادثه نیز اشاره کرد و گفت: متاسفانه به دلیل سوختگی، بیشتر جان باختگان قابل شناسایی نیستند و قرار است پزشکی قانونی با انجام آزمایش دی ان‌ای (DNA) نسبت به مشخص کردن هویت جان‌باختگان اقدام و سپس اجساد را برای خاکسپاری تحویل آنان نماید.

دراین عیادت رییس دانشگاه علوم پزشکی و رییس مرکز فوریت‌های پزشکی گلستان، مدیران کل راه و شهرسازی و نیز راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به همراه فرماندار ویژه و برخی مسوولان گنبدکاووس حضور داشتند.

گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

انتقال مصدومان جهت رسیدگی به بیمارستان‌ های گلستان

فرماندار گنبد کاووس گفت: تصادف صبح امروز شنبه ۳۰ شهریور در محل سه راهی قره ماخر به سمت اینچه برون بین تریلی حامل سیمان و یک دستگاه مینی بوس رخ داد.

او افزود:بار تریلی سیمان بوده و از شهرستان شاهرود به سمت اینچه‌برون گنبدکاووس درحرکت بوده و مینی بوس نیز که در مجموع ۳۰ سرنشین بزرگسال و کودک داشته که عموما خانم و بچه از اهالی روستای قره داشلی شهرستان مراوه‌تپه بودند به مقصد شهرستان علی‌آبادکتول از مسیر گنبدکاووس در حرکت بودند که در سه راهی قره ماخر تصادف کرد.

کریمی ادامه داد:تا این لحظه دلیل تصادف انحراف به چپ تریلی عنوان شده اما پلیس راه استان گلستان در حال بررسی دقیق علت تصادف است.

به گفته او ،این مینی بوس حامل ۲۵ نفر مسافر بوده و اکثر سرنشینان خانم هستند و مصدومان جهت رسیدگی به بیمارستان‌های تامین اجتماعی و مطهری گنبد کاووس منتقل شدند.

دستور استاندار گلستان جهت رسیدگی به حادثه‌دیدگان تصادف تریلی با مینی‌بوس

در پی وقوع حادثه تصادف دلخراش یک دستگاه تریلی با مینی بوس در محور مراوه تپه- گنبدکاووس که صبح امروز رخ داد و منجر به آتش گرفتن مینی بوس شد، با دستور استاندار گلستان، از لحظات اولیه وقوع حادثه، یک تیم فنی و کارشناسی برای بررسی موضوع و تسریع رسیدگی به وضعیت مصدومان به منطقه اعزام شدند.

این حادثه در کیلومتر ۳۵ جاده گنبدکاووس به اینچه برون استان گلستان رخ داد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۹:۱۴ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
خدا رحمتشون کنه.دوستان به جای این که به اون راننده تریلی بد بخت لعنت بفرستیم،بیایم به روح این جان باختگان فاتحه و 3قل نثار کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۲ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
خدا همشونو بیامرزه ولی شما که میگید راننده تریلی باید اتیشش زد اگه خودتم جاش دوست داشتید در مورد خودتون همچنین نظری بدن اول از همه تصادف یه اتفاقه که برا هریکی امکان داره بیوفته حالا چه مقصر باشی چه نباشی
Germany
ناشناس
۰۹:۴۳ ۳۱ شهريور ۱۳۹۸
از دست رفتن 9 نفر از یک خونواده.
از دست دادن 3 دختر با سن بین 30 تا 40 سال در یک روز
مجهز نبودن بیمارستان دولتی شهرستان گنبدکاووس به دستگاه سی تی اسکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۳۰ شهريور ۱۳۹۸
اون راننده تریلی رو باید توی آتش بسوزونن...
به والله حقشه ... تموم اون راننده هایی که با سهل انگاریشون با جون مردم بازی میکنن رو باید توی آتش انداخت