جمعه خونین در جاده بوکان-میاندوآب با ۴ کشته و ۸ زخمی

سرپرست سازمان آتش نشانی بوکان گفت: روز گذشته وقوع سه تصادف در جاده بوکان-میاندوآب ۴ کشته و ۸ زخمی برجای گذاشت.

فواد هاشمی سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، گفت: در حوالی ساعت ۱۸ عصر دیروز (جمعه ۲۹ شهریور ماه)، پس از تماس اورژانس ۱۱۵ مبنی بر وجود چهار کشته در تصادف جاده بوکان میاندوآب (پیچ ملالر) و نیاز به آمبولانس آتش نشانی، بلافاصله خودروی این سازمان به محل اعزام شد.

او افزود: این حادثه برخورد شدید بین پراید با کامیون تریلی بود که در آن متاسفانه چهار نفر در دم جان باخته و نیز یک نفر مصدوم شده که توسط آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید قلی پور بوکان انتقال داده شدند که گفته می‌شود که زخمی این حادثه نیز اوضاع جسمی مساعدی ندارد.

هاشمی ادامه داد: امدادگران پایگاه هلال احمر بوکان در این حادثه جنازه‌ها و فرد زخمی را از داخل خودروی پراید رها سازی کردند.

سرپرست سازمان آتش نشانی بوکان تصریح کرد: همزمان با این حادثه، یک فقره واژگونی خودرو پیکان در جاده مذکور حوالی روستای داشبند با چهار مصدوم و حوالی روستای (اوچ تپه) نیز روی داد که در این تصادف هم بیش از سه نفر مصدوم شده و بوسیله آمبولانس‌های فوریت‌های پزشکی به بیمارستان انتقال داده شدند.

حسین بیادار رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوکان سال گذشته در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، گفته بود که پیچ ملالر تنها با احداث آزاد راه حذف می‌شود، اما اقدامات آشکار سازی آن همچون ایجاد تابلو‌های اطلاعاتی اخطاری، شیار‌های لرزاننده و خط کشی سه خطه انجام پذیرفته است.

به اتمام نرسیدن عملیات ۲ بانده کردن این جاده پر تردد علیرغم وعده‌های مکرر مسئولان و شو‌های انتخاباتی، در چند سال اخیر باعث بروز حوادث خونین متعددی شده است.
 
انتهای پیام/م
 
 

حادثه رانندگی در محور بوکان-میاندوآب 

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.