روایت متفاوتی از عشق را در «زیبایی گاهی زن است» ببینید

نمایش «زیبایی گاهی زن است» به مناسبت عاشقانه زن و مردی می‌پردازد که به طور ناگهانی در مسیر زندگی یک‌دیگر قرار گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، نمايش «زیبایی گاهی زن است» به کارگردانی سهراب حسینی و به تهیه کنندگی رامبد جوان به تازگی اجرای خود در پردیس تئاتر شهرزاد را آغاز کرده است. این نمایش با اقتباسی آزاد به داستان کوتاه «شب های روشن» اثر فئودور داستایوفسکی و بازی هومن برق نورد، بهاره افشاری و ویدا جوان بر روی صحنه می رود.

نمایش «زیبایی گاهی زن است» در روزهای نخست اجرا توانست تماشاگران بسیاری را به سالن نمایش بکشاند و شاید بخش اعظمی از آن را مدیون بازیگران خود است. این روزها نمایش هایی که با سلبریتی اجرا می شوند قطعا مخاطبان زیادی هم خواهند داشت. این نمایش به زندگی زن و مردی اشاره دارد که کاملا اتفاقی در مسیر زندگی یک‌دیگر قرار می‌گیرند و در این مسیر عشق را برای هم واکاوی می کنند  اما با یک تصمیم ناگهانی از هم جدا شده و مسیر زندگی خود را تغییر می دهند.

 در نمایش «زیبایی گاهی زن است» استفاده از برخی جملات و دیالوگ ها سبب خنده مخاطب می‌شود که به نظر می‌رسد این نگاه به بیان دیالوگ ها سبب دوری از اصل داستان شده و مخاطب گاهی فراموش می کند که این داستان به چه موضوعی می پردازد. موسیقی در نمایش «زیبایی گاهی زن است» یکی از نقاط قوت آن است و گروه موسیقی نیز روی صحنه به اجرا می پردازند.

طراحی لباس و صحنه برای این نمایش نیاز به دقتی بیشتر داشت تا برخی کاستی ها را بپوشاند. در هر صورت این نمایش با بازی هنرمندان چهره اجرا می شود و اگر از نگاه مثبتی به آن نگاه کنیم باید بگوییم که نمایش هایی که با حضور افراد چهره به اجرا می‌روند تا حدی سبب آشتی مخاطب عام و امروزی با تئاتر می‌شود البته اگر این دست از نمایش ها در سالن های کوچک تر تئاتر اجرا شوند ,می توان تاحدودی به برگشت تماشاگران تئاتر امیدوار بود.

این نمایش در افتتاحیه خود میزبان هنرمندانی چون پانته‌آ بهرام، نرگس آبیار، نادر مشایخی، سامان صفاریان، نگار عابدی، امیرحسین رستمی و محمود شهریاری بود و بسیاری از مخاطبان برای تماشای نمایش به سالن ارکیده آمده بودند.

نمایش «زیبایی گاهی زن است» در شهریور و مهرماه ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۰ در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.


انتهای پیام/

میزبانی تئاتر شهرزاد از «زیبایی گاهی زن است»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.