معاون سپاه استان سمنان خبرداد؛

نهادینه شدن فرهنگ مقاومت توسط رزمندگان دفاع مقدس

سرهنگ علی خالقیان گفت: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس فرهنگ مقاومت و ایثار را با مجاهدت در کشور نهادینه کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ علی خالقیان معاون اجرایی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت :  دستاورد‌های رزمندگان سمنان در بقای انقلاب اسلامی ماندگار است و ایثارگران استان در ۵۵ عملیات هشت سال دفاع مقدس شرکت کردند.

او افزود : از نظر پشتیبانی و حضور در جبهه براساس جمعیت، استان سمنان خوش درخشیده است و بیش از ۵۵ درصد از شهدای استان از قشر بسیجی و مردمی است.

معاون اجرایی سپاه قائم آل محمد (عج) ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس به جوانان اعتماد شد و این شخصیت‌های فرهیخته و دلاور در مقابله با دشمنان خوش درخشیدند.

خالقیان اضافه کرد: بسیجیان جهادگر استان سمنان برای اجرای طرح‌های عمران و آبادانی در سال‌های گذشته بی نظیر بودند و بیش از ۲ هزار طرح عمرانی با اقدام این جهادگران استان در مناطق جنگی و عملیاتی اجرا شد.

او تصریح کرد: استکبار جهانی از مردم ایران می‌ترسد و با رویکرد انقلابی مردم دیگر دشمن توان مقابله با ایران را ندارد.

خالقیان اضافه کرد: مردم و مسئولان باید از سبک زندگی شهدا، آزادگان و ایثارگران الگو بگیرند و نباید نام و یاد این شخصیت‌های فرزانه به فراموشی سپرده شود.

معاون اجرایی سپاه قائم آل محمد (عج) گفت: برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان سمنان باشکوه برگزار می‌شود و با اتحاد و همدلی این آیین معنوی زمینه ولایتمداری روزافزون مردم را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ح

استان سمنان در دفاع مقدس سه هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است

برچسب ها: سپاه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.