با حضور سرپرست فرمانداری بجنورد:

بخشداران جدید مرکز و گرمخان شهرستان بجنورد معرفی شدند.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرپرست فرمانداری شهرستان بجنورد در آئین تکریم و معارفه بخشداران جدید مرکزی و گرمخان شهرستان با اشاره به رویکرد ویژه دولت به بخش‌ها و روستا‌ها گفت: اجرای برنامه هر دهیاری یک طرح باید توسط بخشداران و دهیاران بطور کامل اجرا شود تا هم سبب رونق اقتصادی و اشتغالزایی و هم سبب توسعه روستا‌ها و بخش‌ها شود.

مهردخت قوپرانلو مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری نیز در این آئین با اشاره به در پیش بودن برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و اهمیت این موضوع گفت: مردم ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دوره‌های مختلفی را با وجود توطئه‌ها و خصومت‌های دشمنان نظام و انقلاب با سربلندی پشت سر گذاشتند و امروز نیز بار دیگر با خصومت و دشمنی‌های دوباره استکبار، بیش از هر زمان دیگری نیاز به انسجام، وحدت و همدلی داریم.

مهردخت قوپرانلو با اشاره به شعار انتخابات امسال که انتخابات ۹۸، گام دوم انقلاب، قانون مداری و بی طرفی و انسجام ملی نامگذاری شده است از مجریان انتخابات در استان و شهرستان‌ها خواست تا با عمل به این شعار انتخاباتی پرشور همراه با آرامش و امنیت و مشارکت بالای مردمی برگزار کنند.

او  به اهمیت انتخابات در شهرستان بجنورد اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه مردم شهرستان برای پنج حوزه انتخابیه شهرستان نمایندگان خود را انتخاب می‌کنند لذا ضروری است تا مجریان انتخابات در این شهرستان رعایت اصل بی طرفی را انجام تا شاعبه‌ای برای مردم پیش نیاید.

در پایان این مراسم از زحمات آقایان محمد علی نودهی و محمدرضا ابراهیم بخشداران پیشین تقدیر و آقایان مجید اسدالهی یزدی و علی اکبر اعتمادی فر با حکم وزیر کشور بعنوان بخشداران جدید مرکزی و گرمخان شهرستان بجنورد معرفی گردیدند.

انتهای پیام/ه

بخشداران جدید مرکز و گرمخان شهرستان بجنورد معرفی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.