اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم لرستان

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان از عنوان برنامه‌ها در هفته دفاع‌مقدس خبر داد و گفت: این برنامه‌ها با محوریت مردمی و محرومیت‌زدایی در این استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سرهنگ دوم عبدالوحید ملک‌آرا مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع‌مقدس و با بیان اینکه این دوران یک پدیده بی‌نظیر در قرن معاصر و پپرافتخارترین دوران انقلاب اسلامی‌ست، اظهار داشت: جنگ با سناریوی آمریکا و صهیونیسم به ملت ایران تحمیل شد، اما حضور حماسه‌آفرین مردم در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی باعث شد دفاع‌مقدس برای ملت‌های منطقه و جهان به یک الگو تبدیل و مایه عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران شود.

وی با اشاره به اینکه همه پیشرفت‌ها و پیروزی‌هایی که انقلاب اسلامی امروز به‌دست آورده‌است وابسته به مجاهدت‌ها و از خودگذشتگی شهدا، جانبازان و آزادگان در دوران دفاع‌مقدس است، افزود: یکی از اهداف بسیج محرومیت‌زدایی و کمک به مناطق محروم شهری و روستایی، مناطق عشایرنشین و سیل‌زده استان لرستان است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان عنوان کرد: ویزیت رایگان در مطب‌ها، درمانگاه‌ها و مراکز بهداشتی-درمانی، اعزام تیم‌های تخصصی و عمومی در قالب طرح شهید رهنمون به مناطق محروم روستایی و شهری، برپایی درمانگاه تخصصی، اعزام تیم پزشکی و مشاوره‌ای به مساجد را از اقدامات این سازمان در هفته دفاع‌مقدس دانست.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس بیان داشت: غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، برپایی ایستگاه سنجش سلامت در مصلا‌های نمازجمعه سراسر لرستان، حضور اعضای حلقات صالحین در نماز دشمنشکن جمعه، دیدار با خانواده‌های شهدا، برگزاری نشست اخلاقی تربیتی حلقه‌های صالحین، برگزاری نشست روشنگری، نشست هیئت اندیشه‌ورز شواری عالی و کارگروه سلامت بسیج جامعه پزشکی لرستان از دیگر برنامه‌های این هفته است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان به شعار هفته دفاع‌مقدس اشاره کرد و خاطرنشان کرد: شعار امسال ما «پیروزیم» انتخاب‌شده لذا همه اتفاقاتی که در سطح منطقه رخ می‌دهد بیانگر این شعار است که ما واقعاً پیروزیم.

ملک‌آرا اظهار داشت: بسیج به‌دنبال تثبیت اعزام پزشکان به مناطق محروم استان است و در حال حاضر بسیج جامعه پزشکی ما به‌صورت مداوم به مناطق مختلف اعزام می‌شوند تا به‌صورت مستمر به افراد محروم خدمت‌رسانی کنند.

انتهای پیام/م

تیم‌های پزشکی به مناطق محروم لرستان اعزام می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار