پروژه کنارگذر شرق اصفهان یکی از طرحهای موثر در ترافیک استان اصفهان

وزیر راه و شهرسازی گفت:پروژه کنارگذر شرق اصفهان با توجه به موقعیت اصفهان که در کانون صنعتی و اقتصادی کشور قرار دارد، یکی از پروژه‌های بسیار موثر در ترافیک استان اصفهان و کشور است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در بازدید از پروژه کنارگذر شرق اصفهان با بیان اینکه در مجموع پیشرفت این پروژه، حدود ۶۵ درصد است، قول مساعد داد که قرارداد این پروژه ظرف ۱۰ روز آینده بسته شود و مشکلات آن مرتفع شود.

او اظهار کرد: این پروژه با توجه به موقعیت اصفهان که در کانون صنعتی و اقتصادی کشور قرار دارد، یکی از پروژه‌های بسیار موثر در ترافیک استان اصفهان و کشور است.

وزیر راه و شهرسازی افزود: متاسفانه این پروژه به دلایل گوناگون طولانی شده است، اما مشکلات مدیریتی از طرف سرمایه گذار بوده که پروژه را به رکود رسانده بود، البته با پیگیری‌های استاندار و نمایندگان تا حدودی بر طرف شده است.

اسلامی اضافه کرد: با بهره برداری از این پروژه مردم می‌توانند برای تردد از نایین تا کاشان از مسیر این اتوبان استفاده کنند.

هوشنگی پیمانکار، مسئول اجرایی پروژه کنار گذر شرق اصفهان نیز در ارتباط با پیشرفت این پروژه، گفت: بیش از یکسال است اینجا بیکار هستیم، دلیل پیشرفت نکردن آن نبود منابع مالی است، اگر موانع برطرف شود تا پایان امسال این پروژه آماده بهره برداری خواهد بود.

او افزود: قرارداد قبلی که بر مبنای پیشرفت ۲۵ درصدی پروژه بسته شده بود، تمام شده و با وجود نامه‌هایی که تاکنون فرستاده ایم قراداد تمدید نشده و در هیئت امنای شرکت آتیه صبا به امضا نرسیده است.

پیمانکار تصریح کرد: این پروژه باید سال گذشته به اتمام می‌رسید و برای اتمام آن ۳۰ میلیارد تومان بودجه مورد نیاز است.

انتهای پیام/م

 

بازدید وزیر راه وشهرسازی از پروژه کنارگذر شرق اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.