شناسایی و خنثی کردن مین در پارک صفه

مسئول امور مجموعه تفریحی فرهنگی صفه گفت: نمایشگاه "راه بی پایان" به مناسبت هفته دفاع مقدس همراه با مسابقات میدانی گذر از میدان مین و منطقه شیمیایی در پارک صفه برگزار می شود.

مهدی نصراصفهانی مسئول امور مجموعه تفریحی فرهنگی صفه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان اظهار کرد: نمایشگاه "راه بی پایان" به مناسبت هفته دفاع مقدس به همت شهرداری منطقه پنج اصفهان و با هدف آشنایی شهروندان با رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های رزمندگان دفاع مقدس و همچنین نمایش توان نظامی کشور برپا شده است.

 او افزود: این نمایشگاه از ۲۸ شهریور برپا شده و تا یکم مهرماه از ساعت ۹ صبح تا ۲۲ شب در میدان گردهمایی پارک کوهستانی صفه مورد بازدید شهروندان قرار می‌گیرد.

مسئول امور مجموعه تفریحی فرهنگی صفه ادامه داد: در این نمایشگاه مسابقات میدانی با ادوات نظامی مثل گذر از میدان مین با پوشش لباس نظامی، شناسایی و خنثی کردن مین و گذر از منطقه شیمیایی اجرا می‌شود.

نصر اصفهانی گفت: غرفه‌های کودک، عکاسی با لباس و تجهیزات نظامی و غرفه محرومیت زدایی نیرو‌های جهادی سپاه از دیگر بخش‌های این نمایشگاه است.

او با اشاره به برنامه‌های جنبی نمایشگاه "راه بی پایان" بیان کرد: هر روز از ساعت ۱۸ تا ۲۲ در این نمایشگاه کلیپ‌ها و فیلم‌های ارزشی اکران شده و همچنین سرود و مسابقه اجرا می‌شود.

مسئول مجموعه فرهنگی و تفریحی صفه ادامه داد: مراسم اختتامیه روز دوشنبه یکم مهرماه همراه با یادواره شهدای شهرداری و گروه مهندسی رزمی ۴۰ صاحب الزمان بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/ی
 

صفه میزبان نمایشگاه دفاع مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.