در ایام اربعین انجام می‌شود؛

پاکسازی داوطلبانه مسیر نجف به کربلا توسط نیروهای شهرداری تهران

تفاهم نامه همکاری شهرداری تهران و سازمان عراقی «لواء الخدمته الحسینیه» به منظور پاکسازی داوطلبانه مسیر نجف به کربلا در ایام اربعین امضا شد.

شهرداری تهران با سازمان عراقی «لواء الخدمه الحسینی» تفاهم نامه همکاری امضا کردبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید صادقی مسئول هماهنگی در اجرای طرح پاکسازی داوطلبانه گفت: هدف اصلی از پاکسازی مسیر ۹۰ کیلومتری نجف به کربلا، فرهنگ سازی و ترغیب و تشویق زائران برای جلوگیری از ریختن زباله در مسیر پیاده روی است.

وی در مورد مسیر موردنظر این طرح افزود: پاکسازی مسیر در این طرح از ابتدای جاده نجف به سمت کربلا تا عمود ۱۴۰۰ انجام خواهد شد.

صادقی درباره وظایف و اقدامات شهرداری در این طرح اظهار داشت: تأمین تجهیزات و وسایل بهداشتی شامل حدود ۶۰ تن کیسه زباله، ماسک، کاور و تعبیه مخازن ۲۴۰ لیتری زباله در مسیر اشاره شده از جمله اقداماتی است که شهرداری مفتخر به انجام آن است.


بیشتر بخوانید: خدمت رسانی ۵۵ شرکت مسافربری به زائرین اربعین حسینی (ع)


وی با بیان اینکه مجموعه خادمین و عوامل اجرایی از ۱۵ مهرماه در مسیر مستقر و ۱۶ مهر ماموریت خود را در دو اکیپ ۵ هزار نفره آغاز می‌کنند، عنوان کرد: این خدمات در قالب ۳۰ موکب هماهنگ شده با فواصل ۳ کیلومتری پیش بینی و از آن طریق تأمین تجهیزات و انتقال انجام خواهد شد؛ در واقع، از طریق این موکب‌ها استقرار، اسکان، ساماندهی، حمایت و پشتیبانی نیرو‌های فعال در این طرح صورت می‌پذیرد.

این تفاهم نامه صبح امروز با حضور شهردار تهران پیروز حناچی به امضا رسید.

انتهای پیام/

شهرداری تهران با سازمان عراقی «لواء الخدمه الحسینی» تفاهم نامه همکاری امضا کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار