خودکشی سالیانه ۶ هزار کهنه‌سرباز آمریکایی بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۷

طبق داده‌های آماری اداره امور کهنه‌سربازان آمریکا بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۷ میلادی هر سال بیش از ۶ هزار کهنه‌سرباز خودکشی کرده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه نیویورک تایمز با بیان اینکه هر دو حزب آمریکا (دموکرات و جمهوری‌خواه) از برنامه دولت برای مهار خودکشی در بین کهنه‌سربازان آمریکایی حمایت کرده‌اند، نوشت: طبق آمار‌ها بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۷ هر سال بیش از ۶ هزار کهنه‌سرباز آمریکایی خودکشی کردند.

روزنامه نیویورک تایمز نوشت: طبق داده‌های آماری که دیروز (شنبه) از سوی اداره امور کهنه‌سربازان آمریکا منتشر شد، میزان مرگ ناشی از خودکشی در میان کهنه‌سربازان تقریباً یک و نیم برابر میزان بقیه جمعیت آمریکا در سال ۲۰۱۷ بوده است.

بر اساس آمارها، بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۷ هر سال بیش از شش هزار کهنه سرباز آمریکایی خودکشی کرده‌اند. طبق آمار‌ها، همچنین میزان خودکشی از سال ۲۰۱۴ تقریبا ۲۰ نفر در هر روز بوده است.


بیشتر بخوانید:

افزایش خودکشی نظامیان آمریکایی، پایگاه هوایی را به تعطیلی کشاند

روایت زندگی کهنه‌سربازان آمریکایی/ مأموریت‌هایی که پایان آنها خودکشی بود


در ماه مارس (اسفند-فروردین)، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، یک فرمان اجرایی برای کاهش میزان خودکشی با کمک سایر آژانس‌های فدرال- مانند وزارت کشاورزی در مناطق روستایی- صادر کرد تا وارد عمل شوند و به دولت‌های محلی، گروه‌های کهنه سربازان و سازمان‌های خدمات اجتماعی برای وارد عمل شدن فراخوان داد.

این برنامه با نام «متصل باشید» نشان‌دهنده یک لحظه نادر و آرام از همکاری دو حزبی میان دموکرات‌های کنگره- که بسیار منتقد سیاست رئیس جمهور هستند- و دولت ترامپ است.

با تشخیص کهنه سربازانی که با انواع مشکلات منجر به خودکشی، مواجه هستند، این برنامه می‌تواند آن‌ها را به خدماتی که نیاز دارند، متصل کند و به آن‌ها در خدماتی مانند درمان، مراقبت‌های بهداشتی و نگهداری از حیوانات آن‌ها در زمانی که برای درمان سوء مصرف مواد مخدر رفته‌اند، کمک کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار