حبیب زاده تشریح کرد؛

آخرین وضعیت تکمیل زیرگذر استادمعین

عضو شورای شهر تهران درباره آخرین جزئیات تکمیل پروژه زیرگذر استاد معین توضیحاتی داد.

آخرین وضعیت تکمیل زیرگذر استادمعینبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، افشین حبیب‌زاده عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران در آیین افتتاح در بهره‌برداری از پل تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید چمران و اتصال آن به بلوار رشید‌الدین فضل‌الله درباره جزئیات این پروژه گفت: زمانی که این پروژه به مدیریت شهری دوره جدید تحویل داده شد تنها ۱۰ درصد پیشرفت فنی داشت و برای احداث آن مدیریت شهری با مسائل و اختلاف‌های بسیاری مواجه بود.

عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران افزود: تمام مشکلات پروژه با مذاکره و به سختی برطرف شد و مدیریت شهری این پل را با هزینه‌ای بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار داد.

حبیب‌زاده درباره هزینه‌کرد بودجه این پروژه از محل بودجه سنواتی گفت: قطعا هزینه‌کرد برای این پروژه به دلیل طولانی شدن و توقف پروژه نسبت به بودجه سنواتی افزایش پیدا کرد.

او درباره پروژه استاد معین افزود: روز چهارشنبه بازدیدی را از پروژه استاد معین داشتیم که این پروژه پیشرفت خوبی را داشت و باید به این نکته توجه کرد که این پروژه دارای حساسیت‌های زیادی است.


بیشتر بخوانید: حل مشکل ترافیک بزرگراه چمران با احداث پل شهید خلبان نوروزی


عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران تأکید کرد: نزدیکی زیرگذر استاد معین به مترو استاد معین و سطح اختلاف ۴ متری این پروژه با سطح خیابان آزادی موجب شد احداث این پروژه به روش خاکبرداری اتریشی در ۴ مسیر انجام شود.

حبیب‌زاده افزود: زیرگذر استاد معین در حال حاضر از زیر خیابان آزادی گذر کرده و در حال تکمیل جداره‌ها و کف هستیم.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران درباره پروژه گیشا نیز گفت: سطح صفر پروژه گیشا فردا بازگشایی و تمام دسترسی‌های محلی به آن امکان پذیر می‌شود.

انتهای پیام/

جزئیات تکمیل جداره‌ها و کف زیرگذر استادمعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار