در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

توضیحات سردار رحیمی درخصوص شناور شدن ساعات کاری و حضور بانوان در شهرآورد ۹۰

رئیس پلیس تهران بزرگ درباره تغییر ساعت کاری ادارات در مهرماه و حضور بانوان در شهرآورد ۹۰ توضیحاتی داد

انتخاب خودروهای ایمن برای سرویس مدارس با هدف تأمین امنیت دانش آموزانبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ در رزمایش مهر ایمن- شهر ایمن که با حضور جمعی از مسئولان شهری برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال‌های اخیر به سرویس مدارس توجه ویژه‌ای کردیم و هدف ما از این کار تأمین امنیت دانش آموزان است.

او افزود: در زمینه سرویس مدارس و امنیت دانش آموزان شهر تهران در سال‌های اخیر مشکل خاصی نداشتیم.

رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به اهمیت صلاحیت رانندگان و سلامت خودرو مربوط به سرویس مدارس گفت: خودروهای مربوط به سرویس مدارس باید توسط مدیران مدرسه از میان خودروهای با ایمنی بالا و سلامت کامل انتخاب شوند.


بیشتر بخوانید: آموزش قوانین رانندگی به ۱۲ هزار راننده تهرانی سرویس مدارس


سردار رحیمی با بیان اینکه بحث نظارت و آموزش‌های پلیس با آغاز سال تحصیلی جدید جدی‌تر خواهد شد، گفت: امروز به منظور ایجاد آمادگی هر چه بیشتر و بهتر این رزمایش را با کمک سازمان‌ها و دستگاه‌های دیگر تشکیل دادیم.

او درباره تمهیدات پلیس پایتخت برای شهرآورد ۹۰ افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری شهرآورد ۹۰ را اتخاذ کردیم و وظایف نیروی انتظامی در حوزه امنیتی، انتظامی و ترافیکی را به خوبی انجام دادیم.

رئیس پلیس تهران بزرگ ادامه داد: از امروز همکاران من در یگان ویژه، یگان امداد و پلیس اطلاعات و امنیت کارهایشان را شروع کرده‌اند.

او گفت: بلیت فروشی توسط باشگاه‌ها انجام می‌شود و باشگاه میزبان کار فروش بلیت را انجام می‌دهد، لذا بلیت فروشی از ابتدای سال جدید و در بازی‌های امسال به طور الکترونیکی صورت گرفته است.

سردار رحیمی درباره حضور بانوان در استادیوم آزادی افزود: در نودمین شهرآورد، پیش بینی برای این مطلب نشده است.

رئیس پلیس تهران بزرگ افزود: امیدواریم بتوانیم با تمهیداتی که اتخاذ کرده‌ایم یک شهرآورد خوب را با حضور تماشاگران فرهیخته داشته باشیم.

او درباره منتفی بودن شناور شدن ساعت کاری ادارات بیان کرد: ما درخواست‌ خود را مبنی بر شناور شدن ساعات کار کارمندان به خصوص در ۱۵ روز اول مهر ارائه کردیم و دولت باید در این باره تصمیم گیری کند.

سردار رحیمی بیان کرد: بیش از یک هفته است که پیشنهاداتمان را ارائه کردیم و منتظر نتیجه هستیم.

انتهای پیام/

ضرورت انتخاب خودروهای ایمن برای سرویس مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار