در پنجمین نمایشگاه بین المللی ایران؛

مشارکت بیش از ۵۰۰ شرکت داخلی و خارجی صنعت داروسازی

پنجمین نمایشگاه بین المللی ایران فارما توسط سندیکای صاحبان صنایع دارو‌های انسانی ایران و با همکاری وزارت بهداشت برگزار می‌شود.

مشارکت بیش از ۵۰۰ شرکت داخلی و حارجی صنعت داروسازی.به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، پنجمین نمایشگاه بین المللی دارو و صنایع وابسته (ایران فارما ۲۰۱۹) با مشارکت بیش از ۵۰۰ شرکت داخلی و خارجی صنعت داروسازی و مشارکت بیش از ۳۰ کشور دنیا، از دوم تا چهارم مهر امسال در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه توسط سندیکای صاحبان صنایع دارو‌های انسانی ایران و با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان غذا و دارو، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت گسترده انجمن‌ها و نمایندگانی از بخش‌های مختلف داروسازی با هدف معرفی توانمندی و پتانسیل صنعت دارویی کشور، ارائه آخرین تحولات و دستاورد‌های صنعت دارو، برقراری ارتباط با مراکز تحقیقاتی علمی داخلی و بین‌المللی، ایجاد بستر مناسب برای تجارت بین‌المللی آشنایی با بازار‌های جدید و ایجاد بستر لازم جهت انتقال دانش فنی برگزار می‌شود.

شعار پنجمین نمایشگاه بین المللی دارو و صنایع وابسته (ایران فارما ۲۰۱۹)، «صادرات‌ محور کردنِ تولیدات داخلی» و در راستای معرفی توانمندی‌های صنعت داروسازی است و بیش از ۵۰ کارگاه‌های آموزشی، case study، پانل و نشست تخصصی در طول این نمایشگاه، دایر می‌شود.

از مهمترین رویداد‌های جانبی نمایشگاه ایران فارما ۲۰۱۹ می‌توان به برگزاری چهارمین نمایشگاه کتاب‌های تخصصی علوم پزشکی، دارویی و دانشگاهی، برگزاری سومین نمایشگاه تخصصی رسانه‌های سلامت محور، بازدید تور‌های دانشجویی و تشکیل کارگروه میان صنعت و دانشگاه، برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی و همچنین مسابقه عکاسی فارما فریم اشاره کرد.

نمایشگاه بین المللی دارو و صنایع وابسته (ایران فارما ۲۰۱۹) از دوم تا چهارم مهر همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۸ در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تهران، پذیرای عموم مردم و علاقه‌مندان به این حوزه است. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار