مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم عنوان کرد؛

طرح مهر تحصیلی با اعتبار ۱۲۴ میلیون تومان در قم اجرا شد

حجت الاسلام اسکندری گفت: طرح «مهر تحصیلی» با اعتبار یک میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال برای کمک به دانش‌آموزان برای تأمین لوازم التحریر و از محل عواید موقوفات در قم اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، حجت‌الاسلام عباس اسکندری مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با اشاره به اجرای طرح «مهر تحصیلی» از محل عواید موقوفات خاص گفت: بر این اساس تفاهم‌نامه‌هایی با بهزیستی و کمیته امداد به امضا رسیده و همچنین از بین مراجعات حضوری هم افرادی که نیاز به کمک دارند شناسایی می‌شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه به این ترتیب و از محل عواید موقوفات، کیف‌های مدرسه و لوازم التحریر مورد نیاز برای حدود ۹ ماه تحصیلی ویژه دوره‌های ابتدایی و دبیرستان خریداری شد یادآورشد: برای اهدای این لوازم به افراد مد نظر، همایشی با عنوان «مهر تحصیلی» برگزار شد.

او افزود: امسال هم طرح مذکور با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال برای تأمین کیف و لوازم‌التحریر ۹۰۰ نفر از دانش‌آموزان استان قم اجرایی شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه طرح مهر تحصیلی همه ساله و در نیمه دوم شهریورماه اجرایی می‌شود، گفت: خیراندیشان و نیکوکارانی که مایل هستند در اجرای طرح همکاری کنند، می‌توانند به ادارات اوقاف استان در بخش‌ها و نواحی مختلف مراجعه کنند.

حجت الاسلام اسکندری ادامه داد: در همایش مذکور و پس از اجرای برنامه‌های متنوع و ضیافت ناهار، کیف‌های تهیه شده در اختیار خانواده‌ها قرار گرفت.

انتهای پیام/ح

اجرای طرح «مهر تحصیلی» با اعتبار ۱۲۴ میلیون تومان در قم

برچسب ها: اوقاف ، مهرتحصیلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.