گیرافتادن عروس بدشانس در داخل آسانسور! + فیلم

عروسی که در روز عروسی‌اش به مدت حدود ۱ ساعت در داخل آسانسور یک هتل گرفتار بود، به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

گیرافتادن ۱ ساعته عروس بدشانس در آسانسور! + فیلم///به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عروسی که به مدت حدود ۱ ساعت در داخل آسانسور هتل محل اقامتش گیر افتاده بود به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. در حالی که داماد در طبقه پایین ساختمان منتظر عروس بود، زن جوان در اتفاقی عجیب در داخل آسانسور و در طبقه دهم ساختمان گرفتار شد. " ژانگ " قصد داشت به همراه عروس برای انجام مقدمات جشن عروسی از هتل بیرون بروند که  این حادثه برای همسرش رخ داد.

در این حادثه که در شهر " هربین "، مرکز استان هیلونگ جیان چیناتفاق افتاد، عروس به همراه ۱۳ نفر دیگر حدود ۱ ساعت در داخل آسانسور هتل گرفتار شدند. آسانسور هتل تنها پس از پیمودن نیم طبقه ناگهان متوقف شد. مسافران آسانسور تلاش کردند تا با استفاده از دکمه کمک اضطراری خدمتکاران و کارکنان هتل را در جریان این حادثه قرار دهند که متوجه شدند این دکمه آسانسور نیز از کار افتاده است. سرانجام با کمک آتشنشانان و پس از گذشت ۵۰ دقیقه همه این ۱۴ مسافر بدون وقوع حادثه‌ای از آسانسور خارج شدند.

پس از این حادثه مسئولان هتل به ژانگ پشنهاد کردند تا مبلغ ۲۰۰۰ یوان (۲۸۲ دلار) بابت وقوع این حادثه و غرامت پرداخت کنند که او این مبلغ را کافی ندانست. بنا به گفته ژانگ این حادثه موجب شد تا او و همسرش در بزرگترین روز زندگی‌شان، استرس زیادی را متحمل شوند.

انتهای پیام/

اتفاق غیرمنتظره ای که جشن عروسی زوج چینی را خراب کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار