پیش بینی فروشِ ۳۵ هزار میلیارد تومانی فولاد مبارکه

مدیرعامل فولاد مبارکه گفت:میزان فروش فولاد مبارکه در سال گذشته حدود ۲۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بوده که پیش بینی می شود فروش امسال به ۳۵ هزار میلیارد تومان برسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان عظیمیان، مدیرعامل فولاد مبارکه درباره به میزان سرمایه‌گذاری فولاد مبارکه در شرکت‌های مختلف و میزان فروش این شرکت در سال ۱۳۹۸ اختصاص گفت:  میزان فروش فولاد مبارکه در سال گذشته حدود ۲۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بود و پیش‌بینی می‌شود امسال  فروش فولاد مبارکه به ۳۵ هزار میلیارد تومان برسد.

او در تشریح سرمایه‌گذاری‌های ۵ سال اخیر فولاد مبارکه اظهار داشت: با صرف بیش از ۸ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از محل درآمد‌های داخلی شرکت، در توسعۀ شرکت‌های فولاد سنگان، مجتمع فولاد سبا، توسعه‌های زیر سقف فولاد مبارکه، خرید بلوک ۲۰ درصدی سهام توسعۀ معادن و فلزات، فولاد سفیددشت و عملیات اجرایی فولادسازی این شرکت، توسعه شرکت ورق خودرو، کارخانۀ تولید الکترود گرافیتی اردکان، فولاد سنگ و توسعۀ شرکت امیرکبیر کاشان سرمایه‌گذاری شده است که هریک با پیشرفت قابل‌ملاحظه‌ای در حال انجام است.

مدیرعامل فولاد مبارکه عدم توازن در توزیع سنگ آهن در زنجیرۀ تولید فولاد کشور، ناکافی بودن ناوگان ریلی و مشکلات مربوط به تأمین قطعات یدکی فولادسازان را بزرگ‌ترین مشکلات فولادسازان کشور دانست و اظهار کرد: در ادامۀ راه لازم است که مسئولان محترم با سیاست‌گذاری‌های مناسب به مدد فولادسازان بیایند.

عظیمیان تصریح کرد: فولاد مبارکه خود را در خدمت صنعت و اقتصاد کشور می‌داند؛ ازاین‌رو تمامی معاونان، مدیران، کارشناسان و کارکنان این شرکت با تمامی توان خود برای پیشرفت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند.
 
انتهای پیام/ی
 

سرمایه‌گذاری‌های ۵ سال اخیر فولاد مبارکه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار