برای سومین سال متوالی صورت گرفت؛

اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان؛ دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی

اداره کل بنادر و دریانوردی در ارزیابی عملکرد سال ۹۷ ادارات و دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان در بیست و دومین جشنواره استانی شهید رجائی، در شاخص‌های عمومی و اختصاصی موفق به اخذ رتبه برتر شد.

اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان؛ دستگاه برتر جشنواره شهید رجاییبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، در جریان برگزاری نشست شورای راهبری توسعه مدیریت سیستان و بلوچستان و آیین تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر بیست و دومین جشنواره  شهید رجایی که امروز ۳۰ شهریور ماه در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد سال ۹۷ دستگاه‌های اجرایی استان با کسب بالاترین امتیاز شاخص‌های عمومی و اختصاصی، از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به عنوان دستگاه برتر معرفی و تقدیر شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم که با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، معاونان استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی برگزار شد از مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با اهدای لوح و تندیس ویژه، تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

در متن لوح اهدایی به مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان که به امضای احمد علی موهبتی؛ استاندار و رئیس ستاد برگزاری بیست و دومین جشنواره استانی شهید رجایی رسیده، آمده است: «نظام اداری کشور به عنوان بستر هدایت و تنظیم سایر نظام‌های فرایند توسعه دارای نقش خطیری است که سنجش مستمر آن در تحقق اهداف توسعه کشور و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان امری ضروری است. بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۷ دستگاه‌های اجرایی استان اداره کل بنادر و دریانوردی با کسب رتبه برتر در گروه زیربنایی و تولیدی منشا اقدامات ارزشمندی در توسعه استان بوده است. بدینوسیله از تلاش خالصانه جنابعالی و مجموعه همکاران آن دستگاه اجرایی تقدیر و تشکر به عمل می‌آید.

امید است با اتکال به خداوند متعال؛ پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و اجرای سیاست‌های عالیه دولت تدبیر و امید، شاهد بهبود مستمر فرایند‌های انجام امور و توفیق ارائه خدمت بیشتر به مردم شریف استان باشیم.

اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان برای سومین سال متوالی در جشنواره استانی شهید رجائی موفق به کسب عنوان برتر شد.

انتهای پیام/ع

تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر در بیست و دومین جشنواره  شهید رجایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار