محدودیت‌های ترافیکی رژه نیرو‌های مسلح روز ۳۱ شهریور در زاهدان اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان گفت: محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و رژه نیرو‌های مسلح در برخی از مناطق شهر زاهدان اعمال می‌شود.

محدودیت‌های ترافیکی رژه نیرو‌های مسلح روز ۳۱ شهریور در زاهدان اعلام شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، وبه نقل از پایگاه خبری پلیس ؛ سرهنگ علی نام‌درست رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: تردد در مسیر‌های منتهی به مکان رژه نیرو‌های مسلح در زاهدان از فردا ساعت ۶ صبح تا پایان مراسم رژه ممنوع است.

او بیان کرد: تمهیدات ترافیکی از میدان خاتم به سمت میدان سربازان گمنام مسیر شرق به غرب، میدان پاسداران از ابتدای بلوار خبرنگار شهید خزایی به سمت میدان سربازان گمنام مسیر شمال به جنوب، پل شهدای وحدت به سمت سه راه دبیرستان دانشگاه، سه‌راه دبیرستان دانشگاه به سمت میدان استاندارد و سربازان گمنام، میدان سفیران امید طول بلوار بقیه الله به سمت میدان استاندارد، خیابان‌های فرخی و صدرا از تقاطع ویلا به سمت میدان سربازان گمنام، طول بلوار بهارستان و تمامی فرعی‌های منتهی به بلوار بهارستان اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان گفت: به منظور تسهیل در ورود و خروج ساکنان شهرک‌های زیباشهر و مهرشهر مسیر خروجی بلوار شهید مطهری از مسیر گمرک و همچنین طول بلوار دانشگاه و میدان دکتر حسابی پیش‌بینی شده است.

او  از شهروندان خواست که از پارک خودرو‌های خود در مسیر‌های اعلام شده خودداری کنند و خودرو‌های پارک شده در این مسیر‌ها بوسیله جرثقیل به پارکینگ منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/ع

رژه نیرو‌های مسلح در زاهدان

برچسب ها: دفاع مقدس ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار