امامت جمعه یک شبکه عظیم و گسترده و اثرگذار در کشور

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت : امروز امامت جمعه به‌عنوان یک شبکه عظیم و گسترده و اثرگذار در کشور، مسؤولیت بسیار حساس و مهمی بر‌عهده دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،آیت‌الله شیخ مصطفی علما نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه در آئین تودیع و معارفه مسؤول جدید و قدیم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان کرمانشاه که با حضور حجت‌الاسلام نوری معاون سازماندهی شورای سیاستگزاری ائمه جمعه کشور برگزار شد، گفت : مردم ائمه جمعه را با دقت زیادی زیر نظر دارند و از آن‌ها الگو می‌گیرند و از همه مهمتر از همه تحت نظارت خداوند متعال هستیم پس باید همواره مراقب اعمال و گفتار خود باشیم و فضای اسلامی را در شهر تقویت کنیم.

او گفت : به تعبیر مقام معظم رهبری جنگ تحمیلی علیرغم تمامی سختی‌ها و خون‌هایی که تقدیم شد یک گنج عظیم بود و به برکت خون شهدا است که امروز رهبر ما با این اقتدار در مقابل ابرقدرت‌ها موضع می‌گیرد و جمهوری اسلامی به این عزت و قدرت در سطح منطقه و جهان رسیده است.

او افزود: هرکس که در جمهوری اسلامی مسؤولیت و وظیفه‌ای دارد باید شکرگزار خداوند متعال باشد و از این موقعیت الهی در راه خدمت به دین و حکومت اسلامی نهایت استفاده را ببرد و برای آخرت خود توشه جمع کند.

علما مسؤولیت امام جمعه را مسؤولیتی بسیار حساس و مهمی دانست و افزود: امروز امامت جمعه یک شبکه عظیم و گسترده و اثرگذار در کشور است.

 

 

انتهای پیام/د

مردم ائمه جمعه را با دقت زیادی زیر نظر دارند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار