پیامک‌های دریافتی سی ام شهریور ماه؛

مشکلات متقاضیان مسکن مهر در اهر/ درخواست پیگیری پاداش پایان خدمت پرسنل ناجا سال ۹۷/ تأخیر تحویل خودرو شرکت سایپا

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ مطلع شوید.

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ سی ام  شهریورماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

 

8146...0910: باسلام خسته نباشید. اینجانب پرستار بیمارستان پورسینا شهرستان آشخانه استان خراسان شمالی می باشم لطفا بیاین حرف دل ده پرستاری که هشت سال تعهد خدمت در این بیمارستان را دارند بشنوید.

 

9161...0930: با سلام. سازمان تأمین اجتماعی برای پرداخت حقوق مستمری بگیران جدول زمانبندی مشخص کرده که در آن مستمری بگیرانی که از بانک تجارت دریافت می کنند 28 هرماه و تأکید کرده که اگر روز پرداخت با روز تعطیل همزمان شد یک روز قبل پرداخت می‌کنند.
28 شهریور پنج شنبه بوده 29 جمعه الان ساعت 3 بعدازظهر شنبه 30 شهریور هنوز پرداخت نشده لطفٱ به مسئولین تٱمین اجتماعی بفرمائید وقتی توان عمل کردن ندارید وعده سرخرمن ندهید.

 

1848...0914: سلام خسته نباشید ده سال پیش مسکن مهر ثبت نام کردیم قرار بود سال 93 تحویل بگیریم تحویل ندادن هیچ ،کارگاه کلا تعطیله ،بانک هم برا کار نیمه کاره که رها شده قسط می خواد حکم اجرا کشیده هیچ نهاد و ارگانی هم جوابگوی ما نیست تو رو به قران پیگیری کنید. مجتمع 36 واحدی مسکن مهر تاکسیرانی اهر ، آذربایجان شرقی ،امیرحضی زاده از اعضا

 


6065...0916: با سلام و عرض ادب. بنده از اهواز مزاحم ميشوم . با توجه به اينكه شهر اهواز دقيقا در وسط ميدان های نفتی است و ما با كاهش توليد نفت روبرو هستيم مسولين شركت نفت از ايام تعطيل هفته برای سوزاندن گازهای سمی استفاده مي كنند لذا ما هر روز صبح شاهد دود غليظ سمی حاصل از سوزاندن اين گازها و فرو رفتن شهر در دود تا اواسط هفته هستيم.
از سازمان محيط زيست پيگير شدم اما پروسه طولانی آن قابل دسترسی و براورد زمانی نيست ممنون ميشم در اين خصوص پيگيري بفرماييد.

 

1584...0917: سلام خواهش می کنم در خصوص پرداخت پاداش پایان خدمت پرسنل ناجا سال ۹۷ پیگیری کنید چرا پاداش معلمان و دانشگاهیان پرداخت میشه اما پرسنل بدبخت ناجا اهمیتی ندارند.

 

1245...0912: ضمن عرض سلام وخسته نباشيد. به حضورتان عارض هستم كه اينجانب در تير ماه سال ٩٧مبلغ ٧٠ميليون تومان در شركت خودرو سازى كارمانيا جهت ثبت نام خودرو بى واى دى مدل اس هفت پرداخت كردم بنابر قول شركت قرار شد تحويل اين خودرو در دى ماه سال ٩٧عملى شود اما پس از رجوع به اين شركت و دادند وعدهاى پى در پى مبلغ ٧٠ميليون را تا اين تاريخ يعنى آخر شهريور ٩٨ نزديك به پانزده ماه تمام نگه داشتند و اكنون بعد از گذشت اين مدت وخلف وعده اين شركت ، اعلام كرده اند كه مبلغ پول واريزى را به همراه سود پس مي دهيم شما را به خدا در صورت توان كمكمون كنيد.

 

2718...0915: با سلام لطفا به شرکت سایپا بگین به تعهداتشون عمل کنند یک ساله خودروی تیبا ثبت نام کردم تمام پولش را  ریختم هنوز که هنوز از تحویل خبری نیست. امور مشترکین هم که جواب درستی نمی دهند.

 

7243...0905: سلام خسته نباشید. لطفا پیگیر موضوع هنگ کردن و از دسترس خارج شدن سیستم یکپارچه دانشگاه های فنی و حرفه ای (ناد) باشید موقع شروع ترم تمامی دانشجویان با این سایت مشکل دارند حتی کارمندان دانشگاه ها نیز با این سایت مشکل دارند.

 

9125...0912: سلام. ما آمدیم پلیس بعلاوه 10 به آدرس پل گیشا بین کوچه یک و سه برای گذرنامه اقدام کردیم، از ساعت 9 صبح تا ساعت دوازده و چهل و پنج دقیقه مارو نگه داشتن و می گویند که سیستم قطع است و همچنان هم قطع هست.

 

3256...0914: سلام وقت بخیر لطفا در مورد وضعیت پیاز کاران زنجان فکری بکنید الان که موقع برداشت شده قیمت ها رو آوردن زیر هزار تومان به قران داریم بد بخت میشیم خواهشا رسیدگی کنید ممنون.

 

6132...0991: با سلام. متاسفانه در استان ایلام در پی قطع یارانه ها، دولت به اشتباه یارانه های بسیاری از اقشار کم درامد‌ اعم از کمیته امدادی‌ و بازنشسته‌ رو قطع کرده‌ و اعتراض همگانی در پی داشته لطفا بررسی کنید، ممنون

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار