دبیر فدراسیون بوکس کشور خبر داد؛

آمادگی تیم‌های ملی رده‌های مختلف بوکس برای مسابقات برون مرزی

شهریار رحمانی از آمادگی تیم‌های ملی رده‌های مختلف این رشته ورزشی برای مسابقات برون مرزی و کسب سهمیه المپیک خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، شهریار رحمانی دبیر فدراسیون بوکس کشور در سمنان گفت: امسال سال کسب سهمیه المپیک است و امیدواریم تیم ملی ایران با شرکت در مسابقات آسیایی چین و انتخابی المپیک بتواند سه سهمیه برای مسابقات المپیک توکیو بدست آورد.
وی همچنین از اعزام تیم ملی نوجوانان به مسابقات ماه جاری در امارات و حضور تیم ملی در مسابقات بین المللی مغولستان در ماه آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به نتایج درخشان تیم ملی امید و تیم ملی بزرگسالان در مسابقات ماه‌های گذشته امیدواریم دو رده سنی دیگر هم با مدال به کشور بازگردند.

او در این مجمع با اشاره به توسعه این ورزش در سطح قهرمانی افزود: آموزش و پرورش و استعداد یابی تخصصی بوکس در ارتش و دانشگاه‌ها با برگزاری مسابقات در حال پیگیریست.
دبیر فدراسیون بوکس کشور قابلیت‌ها و زیر ساخت‌های استان سمنان برای قهرمان پروری در سطح ملی را یاد اور شد و تاکید کرد: با همکاری هیات استان و اداره کل ورزش و جوانان در ماه‌های آینده یکی از اردو‌های تیم‌های ملی رده سنتی بزرگسالان یا جوانان جهت تقویت سطح حرفه‌ای ورزشکاران استان و کسب تجربه به میزبانی سمنان برگزار خواهد شد.

با حضور دبیر فدراسیون بوکس، با برگزاری مجمع انتخابات هیات بوکس استان سمنان " محمد علی محقق" با اخذ ۱۳ رای از مجموع ۱۴ رای ماخوذه بعنوان رئیس این هیات در استان سمنان معرفی شد.

انتهای پیام / م

رئیس هیات بوکس در استان سمنان معرفی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار