حسن یزدانی راهی فینال شد

حسن یزدانی دلاور جویباری تیم ملی کشورمان با درخشش در کشتی هایش به دیدار فینال راه یافت.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سومین روز رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان و گزینشی المپیک در قزاقستان پیگیری شد که کشتی گیران مازندرانی در سه وزن به روی تشک رفتند.

حسن یزدانی دلاور جویباری تیم ملی کشورمان با درخشش در کشتی هایش به دیدار فینال راه یافت.

دروزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر جیم اسپینال از پورتوریکو را مغلوب کرد.

او در دور سوم با نتیجه ۹ بر ۲ و ضربه فنی استفان ورب دارنده مدال برنز جهان از مجارستان را از پیش رو برداشت.

یزدانی در دور چهارم و در مرحله یک چهارم نهایی آرتور نایفونوف قهرمان اروپا از روسیه را با نتیجه ۴ بر ۲ و ضربه فنی مغلوب کرد و ضمن کسب سهمیه المپیک به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

او در این مرحله مقابل مایلس نازم امینی از سان مارینو در کمتر از ۲ دقیقه با نتیجه ۱۱ بر صفر به پیروزی دست یافت و راهی دیدار فینال شد.

هیچ کدام از کشتی‌های یزدانی در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان - قزاقستان به وقت دوم کشیده نشد.

حریف حسن یزدانی در فینال این رقابت‌ها که فردا برگزار می‌شود کشتی گیری از هند است.

یک کشتی گیر مازندرانی به دیدار رده بندی رفت

در وزن ۶۱ کیلوگرم بهنام احسان پور پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۳ رجب توپال دارنده مدال برنز اروپا از ترکیه را مغلوب کرد.

او در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی در یک کشتی حساس و نزدیک با نتیجه ۱۳ بر ۱۲ از سد احمدنبی گوارزاتیلوف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

احسان پور در این مرحله در یک کشتی پایاپای با نتیجه ۲ بر ۲ مغلوب ماگومدرسول ادریس اف قهرمان زیر ۲۳ سال جهان از روسیه شد و به دیدار رده بندی رفت.

حذف کشتی گیر مازندرانی از رقابت‌ها

 علی شعبانی کشتی گیر بابلی در وزن ۹۷ کیلو که پس از شکست دادن ابراهیم جیفتجی قهرمان زیر ۲۳ سال اروپا از ترکیه، در دور دوم از اودیکادزه کشتی گیر گرجستانی شکست خورده بود دستش از مدال کوتاه ماند.

این حریف گرجستانی در نیمه نهایی شکست خورد و شعبانی نیز شانس حضور در گروه بازنده‌ها را از دست داد و از  دور رقابت‌ها حذف شد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.